Våre integrasjoner

Du kan enkelt koble vår telefoni, sentralbord og saksbehandling til dine eksisterende verktøy og arbeidsflyter. Velg blant våre ferdige integrasjoner til de mest populære systemene, eller lag din egen skreddersydde løsning basert på dine spesifikke behov.

Kategori

Analyser

Med vår Brilliant-integrasjon kan du sende ut spørreundersøkelser etter at samtalen er avsluttet. Koble sammen de valgte køene, og kontroller hvordan og når undersøkelsene sendes via Brilliant.
Visualiser samtalestatistikk og analyser data direkte i Power BI. Lag tilpassede grafer og diagrammer for dypere innsikt og bedre beslutningstaking.

CRM

Samle alle viktige funksjoner på ett sted uten å måtte bytte mellom ulike verktøy. Kombiner telefoni og CRM i samme plattform.
Samle alle viktige funksjoner på ett sted uten å måtte bytte mellom ulike verktøy. Kombiner telefoni og CRM i samme plattform.
Samle alle viktige funksjoner på ett sted uten å måtte bytte mellom ulike verktøy. Kombiner telefoni og CRM i samme plattform.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.

Help Desk

Samler alle viktige funksjoner på ett sted. Agenter kan fokusere på kundesamtalene uten å måtte veksle mellom ulike verktøy, noe som sparer tid og reduserer distraksjoner.
Samle alle viktige funksjoner på ett sted uten å måtte bytte mellom ulike verktøy. Kombiner telefoni og helpdesk i samme plattform.

Produktivitet

Bruk Google-kontoen din til å logge inn, koble til kalenderen din og synkronisere kontakter med Telavox.
Optimaliser kontakten mellom pasienter og helsepersonell med funksjoner som planlagte tilbakeringinger og administrasjon av flere kanaler – telefon, tekst, chat og video.
Automatiser og effektiviser håndteringen av medarbeiderinformasjon. Synkroniser oppdateringer direkte fra Microsoft-kontoen din.
Bruk Microsoft-kontoen din til å logge på, koble til kalenderen din og synkronisere kontakter med Telavox.
Med Telavox i Microsoft Teams får du en kraftig telefoniløsning som samler telefoni, tilgjengelighet og kalender i én plattform for enkel samtalehåndtering.

Sikkerhet og trygghet

Ta opp og lagre samtaler for å oppfylle lovpålagte krav som MiFID II og GDPR. Det gir full kontroll over opptakene og forenkler etterlevelse og prosessforbedring.
Identifiser deg med BankID direkte i Telavox. Valider kundeidentiteter før eller under samtaler på en enkel og sikker måte, uten å bytte system.

Servicedesk

Samle alle viktige funksjoner på ett sted. Medarbeiderne kan fokusere på kundesamtaler uten å måtte veksle mellom ulike verktøy, noe som sparer tid og reduserer distraksjoner.

Skreddersydde integrasjoner

Du kan enkelt opprette og tilpasse integrasjoner og automatiseringer selv med ferdige byggeklosser direkte i appen vår.

Informasjon direkte i samtalen

Koble enkelt sammen de viktigste systemene dine og få relevant informasjon direkte i samtalen. Vil du se kundens e-post, firmanavn og kontoansvarlig? Eller kanskje bestillingsdetaljer? Du kan få all viktig informasjon direkte i samtalen for å levere en enestående kundeopplevelse – uten å måtte forlate samtalevinduet. Så enkelt er det.

Automatiser anropshåndteringen i sentralbordet ditt

La informasjonen i systemene dine styre samtalehåndteringen når kundene ringer inn til sentralbordet. Vil du automatisk dirigere samtalen til kundens kundeansvarlige eller til en VIP-kø? Kanskje du ønsker å samle inn kundens ordrenummer før samtalen og koble kunden til riktig avdeling? Vi gir deg byggesteinene for å oppfylle alle dine unike behov direkte i appen vår.

Kom i gang med oss i dag

Er du nysgjerrig på hvordan vi kan hjelpe organisasjonen din med å bli mer effektiv med smarte integrasjoner?