Du kan enkelt håndtere innkommende samtaler med vårt ticketing system og ha full kontroll over alle kundesaker, fra første samtale til avslutning.
Med mange samtaler som skal sorteres, håndteres og fordeles, er et Ticketing system som gir deg en klar oversikt over alle kundesaker, avgjørende for effektivt samarbeid. Voilá.
Saker opprettes direkte fra innkommende samtaler. Du kan enkelt se hvilke saker som er håndtert og hvilke som er aktive.
Du tildeler saker til riktig person for raskere håndtering og gir en bedre kundeopplevelse.
Du kan dele informasjon og notater direkte på saken med kollegene dine. Smidig samarbeid mellom avdelinger.
La våre AI-verktøy fange opp og oppsummere samtalene dine og foreslå tagger for mer effektiv håndtering.
Effektiviser saksbehandlingen og forbedre kommunikasjonen mellom kolleger og med kundene.
På tide å digitalisere saksbehandlingen?
Med vårt Ticketing system opprettes support tickets automatisk fra innkommende samtaler direkte i appen. Du kan enkelt samarbeide med kolleger ved å dele interne notater og la vår AI-tjeneste oppsummere samtalen for deg. På denne måten har du alltid full oversikt over pågående og avsluttede saker, noe som forenkler håndteringen og forbedrer servicen til kundene dine. Foretrekker du å integrere med ditt eksisterende saksbehandlingssystem? Les mer om våre integrasjoner her.
AI gjør arbeidet ditt enklere: Den transkriberer samtalene dine automatisk, sorterer tickets og foreslår raske svar på e-poster. Det betyr at kundeservicen kan jobbe raskere, og kundene får bedre hjelp.
Absolutt! Med mobilappen vår kan du enkelt administrere saker selv når du er på farten. Appen gjør det enkelt å samarbeide med kolleger, ta viktige samtaler og følge opp saker – uansett hvor du befinner deg.