Kraftige verktøy for kundeservicen din

Effektiviser kundeservicen din med oss – en komplett telefoniløsning for smidig samtale- og saksbehandling. Forbedre samarbeidet mellom kolleger og få rask tilgang til informasjon gjennom våre ferdige integrasjoner med andre systemer.

Gi kundene dine service i verdensklasse

Vi hjelper kundeserviceteamene med å levere raskere og bedre gjennom effektiv samtale- og billetthåndtering i vår brukervennlige app. Du får også tilgang til kundedata i sanntid. På hvilken som helst enhet, integrert med dine andre favorittsystemer.

Kortere responstid med smart anropsruting

Våre løsninger sørger for at samtaler automatisk blir rutet til riktig agent, noe som minimerer ventetiden og forbedrer kundeopplevelsen.

Samtalene fordeles effektivt til medarbeiderne basert på kompetanse og tilgjengelighet, slik at hver enkelt kunde får best mulig hjelp med en gang.

Våre kraftige integrasjoner gir deg tilgang til relevant kundeinformasjon før, under og etter samtalen – for mer personlig og nøyaktig service.

Administrer køer og profiler på en enkel måte, enten du er på mobilen eller PC-en. Med våre smarte funksjoner som tilbakeringing og automatisk pause får medarbeiderne dine den tiden de trenger for å levere best mulig service.

Kortere responstid med smart anropsruting

Våre løsninger sørger for at samtaler automatisk blir rutet til riktig agent, noe som minimerer ventetiden og forbedrer kundeopplevelsen.

Den rette personen med en gang

Samtalene fordeles effektivt til medarbeiderne basert på kompetanse og tilgjengelighet, slik at hver enkelt kunde får best mulig hjelp med en gang.

Alle kundedata - alltid tilgjengelige

Våre kraftige integrasjoner gir deg tilgang til relevant kundeinformasjon før, under og etter samtalen – for mer personlig og nøyaktig service.

Sømløs køhåndtering, uansett hvor du er

Administrer køer og profiler på en enkel måte, enten du er på mobilen eller PC-en. Med våre smarte funksjoner som tilbakeringing og automatisk pause får medarbeiderne dine den tiden de trenger for å levere best mulig service.

Statistikk og innsikt i sanntid

Du får tilgang til sanntidsstatistikk som hjelper deg med å optimalisere effektiviteten. Følg med på viktige nøkkeltall som servicenivå, gjennomsnittlig svartid og ubesvarte anrop, og gjør justeringer underveis for å forbedre kundeopplevelsen og arbeidsflyten.

Integrasjoner for en bedre tjeneste

Når du integrerer vår telefoni med for eksempel Dynamics, Salesforce eller Hubspot, kan du heve nivået på kundeservicen din. Du får all kundeinformasjon direkte i samtalevinduet, eller du kan velge å jobbe direkte fra CRM-systemet ditt.


Bytt til for bedre kundeservice

Oppdag hvordan telefoniløsningene våre kan øke kundetilfredsheten din.