Blogg

Her finner du blogginnleggene våre om alt fra de nyeste trendene innen bedriftskommunikasjon til praktiske tips for å optimalisere Telavox-løsningen din. Bli inspirert og hold deg oppdatert!

UCaaS - en samlebetegnelse for skybaserte løsninger som samler virksomhetskommunikasjon i ett enkelt system.
Telefoni er mer avansert enn samtaler, SIM-kort og data. Med en telekomleverandør som Telavox får du smarte funksjoner som fungerer sammen med eksisterende systemer.
Velkommen til sesongens sjette og siste webinar i Spring School. Her snakker vi om Telavox softphone og dens funksjoner.
Telefoni er mer avansert enn samtaler, SIM-kort og data. Med en telekomleverandør som Telavox får du smarte funksjoner som fungerer sammen med eksisterende systemer.
Hva er en moderne telefoniløsning? Moderne bedriftstelefoni er fleksibel, kan integreres, er enkel å bruke og kan brukes på flere enheter.
Hva er de viktigste trendene innen kundeopplevelse (CX) i 2024? Finn ut hva som er den siste utviklingen, innovasjonene og fokusområdene for året.
Et av de beste verktøyene for å håndtere samtaler er et saksbehandlingssystem. De hjelper bedrifter med å løse problemer slik at ingen spørsmål faller mellom to stoler.
Telefoni + Teams er en vinnende kombinasjon! Microsoft Teams er en perfekt plattform som kan kobles sammen med din PBX for å skape et smart telefonisystem.
Ønsker du hele tiden å forbedre kundeservicen og arbeidsmetodene dine? Telavox gjør livet ditt enklere ved å effektivisere samtalene dine og samle virksomhetens kommunikasjon i én smart plattform. Dette gir deg mer tid til det som betyr noe: kundene dine. La oss vise deg hvordan!
Compliance er viktigere enn noensinne. Her gir vi deg råd om hvordan du kan sørge for at bedriften din overholder MiFID-regelverket for telefoni.
I stedet for å bruke verdifull tid på å lete etter kundeinformasjon når noen ringer - la CRM-systemet ditt finne informasjonen du trenger. Contact Lookup er en integrasjon fra Telavox som passer til de fleste populære CRM-systemer. Slik kan du forbedre kundeopplevelsen med Contact Lookup.
Detaljhandelen har blitt mer digitalisert i takt med at e-handelen har vokst og kundenes forventninger har endret seg. Hvordan kan UCaaS håndtere dette?