Sentralbordet vårt gir deg et klart bilde av hvordan den interne kommunikasjonen fungerer, og hvordan kundene som kontakter deg blir behandlet. Du kan for eksempel se hvor lange telefonkøene er, hvor mange samtaler som blir besvart og gjennomsnittlig varighet på samtalene. Gå gjennom statistikken per dag, uke eller måned, overvåk den i sanntid, eller be om stående rapporter. Hvis du bruker Microsofts Power BI, kan du enkelt generere grafer og informasjon der, ellers kan du laste ned statistikken som rådata til dine egne rapporter og verktøy.

Samtalestatistikk

Se daglig, ukentlig eller månedlig statistikk og følg med på den i sanntid – direkte i appen vår. Vil du ha rapporter? Sett dem enkelt opp og planlegg dem etter behov i administratorportalen vår.

Andre populære funksjoner

Rapporter

Utarbeide detaljerte rapporter for å analysere resultatene og identifisere forbedringsområder.

PowerBI-integrasjon

Med integrasjonen til Power BI kan du visualisere og analysere samtaledataene dine, slik at du får innsikt som hjelper deg med å optimalisere virksomheten og ta datadrevne beslutninger.

Dashbord

Opprett ulike dashbord for å holde oversikt over hvordan det går med agentene dine i løpet av dagen. Velg om du vil opprette dashbord for køer eller agenter for å få en klar oversikt.

Oppgrader til en bedre telefontjeneste

Vi hjelper deg med å gjøre arbeidsdagen litt enklere og morsommere. Oppdag hva vi kan gjøre for deg!