Med vår populære funksjon for samtaleopptak kan du ta opp innkommende samtaler som kommer til fasttelefoner, mobilnumre og til køsystemet ditt. Du kan bruke de innspilte samtalene til opplæring, sikkerhet og samsvarsformål.

Velg å integrere med Touch Technologies eller GuardREC for å overholde lover og regler som MiFiD II. Du kan også identifisere innringere med vår BankID-integrasjon for ekstra sikkerhet. Utgående og innkommende samtaler tas opp og lagres i 24 måneder, og det er enkelt å legge til eller fjerne opptak.

Husk: Du trenger autorisasjon for å lytte til de innspilte samtalene. Administratorer med rettigheter har tilgang til alle innspilte samtaler.

Opptak av samtaler

Ta opp telefonsamtaler for bedre opplæring, sikkerhet og etterlevelse. Opptaket starter automatisk eller manuelt og lagres i opptil 2 år.

Andre populære funksjoner

Min oversikt

Min oversikt, under sentralbordfanen i vår softphone, gir en oversikt over køer og agenter, inkludert antall samtaler i kø, innloggede og tilgjengelige brukere og lengste ventetid.

Tilkobling

Tilkoblingsfunksjonen gjør at du enkelt kan koble telefonien vår til enheter som konferansetelefoner, analoge fakser eller porttelefoner.

Status for tilgjengelighet

Se og administrer tilgjengeligheten din i appen vår for å sikre riktig samtalestyring både internt og eksternt.

Oppgrader til en bedre telefontjeneste

Vi hjelper deg med å gjøre arbeidsdagen litt enklere og morsommere. Oppdag hva vi kan gjøre for deg!