Sentralbord

Min oversikt

Min oversikt, under sentralbordfanen i vår softphone, gir en oversikt over køer og agenter, inkludert antall samtaler i kø, innloggede og tilgjengelige brukere og lengste ventetid.

Tilkobling

Tilkoblingsfunksjonen gjør at du enkelt kan koble telefonien vår til enheter som konferansetelefoner, analoge fakser eller porttelefoner.

Status for tilgjengelighet

Se og administrer tilgjengeligheten din i appen vår for å sikre riktig samtalestyring både internt og eksternt.

Delt talepostkasse

Selvsagt får du en telefonsvarer. Med delt telefonsvarer kan flere brukere dele den samme telefonsvareren, noe som gjør det enkelt å administrere og lytte til meldinger i et team eller en avdeling.

Personlig tilpassede profiler

Med profiler kan du enkelt kommunisere tilgjengeligheten din til både kunder og kolleger. Du kan vise om du er i lunsjpause, i møte eller på ferie, og du kan tilpasse hvilke anrop som skal rutes og hvilket nummer som skal vises. Du kan velge å styre i appen vår, planlegge eller koble til kalenderen din for automatisk styring.

Velkomstmelding

Lag en velkomstmelding som gir kunden relevant informasjon og muligheten til å vente eller bli oppringt.

Smart girkontroll

Opprett intelligente regler og automatiser anropshåndteringen i sentralbordet ved å koble til eksterne systemer.

Samtalestyring

Samtalestyring gjør det enkelt å håndtere flere samtaler. Bytt mellom innkommende anrop, sett samtaler på vent, ta over anrop fra kolleger eller grupper, og sett musikk på vent. Ideell for smidig kommunikasjon i team.

Knappvalg i gir

Med IVR kan kundene navigere i telefonmenyen ved å trykke på knapper for raskt å komme til riktig avdeling eller tjeneste. Dette effektiviserer samtalehåndteringen og forbedrer kundeopplevelsen.

Faks til e-post

Koble til en analog faksmaskin via PBX eller bruk faks-til-e-post for å motta fakser uten en fysisk maskin.