Er du ofte på farten og sjonglerer med flere oppgaver samtidig? Hos oss blir aktivitetene dine automatisk synkronisert med CRM-systemet ditt, du samarbeider sømløst med kolleger, sparer tid med AI-funksjoner og mottar automatisk informasjon om innringere.
Ingen liker administrasjon, det vet vi alle. Vår telefoni forandrer måten salgsteamene jobber på ved å redusere de administrative oppgavene drastisk. Vi automatiserer rutineoppgaver som kontaktadministrasjon og samtalelogging, slik at teamet ditt får mer tid til å fokusere på det som virkelig betyr noe – salg.
Du får umiddelbar tilgang til kundeinformasjon fra databasen din så snart noen ringer. Dermed kan du være bedre forberedt, yte en mer personlig service og handle raskt på muligheter – uten å måtte kaste bort tid på å lete etter informasjon manuelt.
Ved hjelp av våre AI-funksjoner og transkribering av samtaler kan du få automatiske sammendrag etter hver samtale. Dette sparer tid, gjør det enklere å følge opp viktige detaljer og sikrer at ingen viktig informasjon går til spille.
Slutt å stresse med å gå glipp av viktige samtaler når du er i et møte. Ved å synkronisere kalenderen din kan du enkelt kontrollere tilgjengeligheten din. Få samtaler automatisk videresendt til en kollega, eller informer den som ringer når du er tilgjengelig igjen, ved hjelp av de forhåndsinnstilte profilene dine.
Koble til CRM- eller saksbehandlingssystemet ditt og ring direkte fra kundekortet med automatisk samtalelogging. Du kan også ta opp samtaler og få dem transkribert og oppsummert med vår AI-tjeneste, slik at du kan jobbe smartere og mer effektivt med hver eneste kundekontakt.
Du får umiddelbar tilgang til kundeinformasjon fra databasen din så snart noen ringer. Dermed kan du være bedre forberedt, yte en mer personlig service og handle raskt på muligheter – uten å måtte kaste bort tid på å lete etter informasjon manuelt.
Ved hjelp av våre AI-funksjoner og transkribering av samtaler kan du få automatiske sammendrag etter hver samtale. Dette sparer tid, gjør det enklere å følge opp viktige detaljer og sikrer at ingen viktig informasjon går til spille.
Slutt å stresse med å gå glipp av viktige samtaler når du er i et møte. Ved å synkronisere kalenderen din kan du enkelt kontrollere tilgjengeligheten din. Få samtaler automatisk videresendt til en kollega, eller informer den som ringer når du er tilgjengelig igjen, ved hjelp av de forhåndsinnstilte profilene dine.
Koble til CRM- eller saksbehandlingssystemet ditt og ring direkte fra kundekortet med automatisk samtalelogging. Du kan også ta opp samtaler og få dem transkribert og oppsummert med vår AI-tjeneste, slik at du kan jobbe smartere og mer effektivt med hver eneste kundekontakt.
Vi gir deg et stort bibliotek med funksjoner som vil gjøre hverdagen din enklere.
Min oversikt, under sentralbordfanen i vår softphone, gir en oversikt over køer og agenter, inkludert antall samtaler i kø, innloggede og tilgjengelige brukere og lengste ventetid.
Tilkoblingsfunksjonen gjør at du enkelt kan koble telefonien vår til enheter som konferansetelefoner, analoge fakser eller porttelefoner.
Med Collaborate on Cases kan du samarbeide med kolleger på en smidig og effektiv måte gjennom delte arbeidsområder.
Se og administrer tilgjengeligheten din i appen vår for å sikre riktig samtalestyring både internt og eksternt.
Kategoriser saker for bedre struktur og raskere behandling.
Våre dashbord gir salgsledere tilgang til all statistikk og full innsikt i teamets prestasjoner i sanntid. Overvåk enkelt samtalevolum, svartider og individuell innsats.
Den gir deg verktøyene du trenger for raskt å identifisere forbedringsområder, optimalisere salgsprosessene og veilede teamet ditt til å oppnå bedre resultater – alt i én brukervennlig oversikt.
Gi IT-sjefen din alle de riktige argumentene for hvorfor vi løser problemene dine bedre enn konkurrentene våre. Vi har satt sammen det du trenger så enkelt at også en IT-sjef kan forstå det.
Er du klar til å jobbe smartere? Kjøp tjenestene våre direkte, eller kontakt oss for en personlig demo.