Utforsk alle mulighetene med vår telefoni. Med vårt omfattende bibliotek av funksjoner kan du forenkle arbeidsdagen din og optimalisere samtaleflyten, noe som fører til mer fornøyde kunder og bedre resultater.
Med integrasjon mot nasjonale nummerregistre kan du se hvem som ringer, også ukjente nummer. Velg hvilket nummer du vil at skal vises når du ringer.
Klikk på et nummer for å ringe direkte - raskt og enkelt.
Send og motta SMS og MMS via mobiltelefonen og SIM-kortet ditt. Med PC-appen vår kan du også sende SMS uten svar.
Surf raskere med 5G. 5G gir deg raskere tilkoblinger, bedre dekning og høyere datagjennomstrømning, noe som gir deg jevnere samtaler og raskere internett.
Mobilabonnementer direkte fra Telavox. Aktiver eSIM på egen hånd i administratorportalen.
Et tvillingkort er et ekstra SIM-kort knyttet til mobilabonnementet ditt. Med et tvillingkort deler du surfemengden på abonnementet ditt.
Du kan ringe, sende SMS og MMS til samme pris innenfor EU/EØS som i Sverige. Det samme gjelder surfing, der du kan bruke abonnementsmengden din opp til 50 GB per måned.
Kommuniser med et lokalt nummer i flere land for innkommende anrop. Nummeret kan kobles til en bruker eller en sentralbordtjeneste.
Med vår tilleggstjeneste "Fri telefoni til EU" kan du ringe fra Sverige til land innenfor EU/EØS til samme pris som innenfor Sverige. Prisen per minutt/SMS/MMS bestemmes av prisen du har i Sverige på mobilabonnementet ditt.
Konsolider bedriftstelefonien med én mobiloperatør, og ekspander enkelt innenlands eller over landegrensene.
Softphone betyr at du kan ringe via appen vår på datamaskinen din. Perfekt for fleksibel kommunikasjon uten behov for en fysisk telefon.
Med IP-telefoni ringer du over Internett i stedet for over tradisjonelle telefonlinjer. Det gir bedre samtalekvalitet, lavere kostnader og muligheten til å ringe fra hvilken som helst enhet, uansett hvor du befinner deg.
Transkriber og oppsummer alle samtalene dine - enten du snakker i telefon, er i et møte eller lytter til telefonsvareren.
Endre eller oppdater telefonsvareren din uten å måtte spille inn en ny. Skriv inn teksten, velg en stemme - og last opp. Raskt og enkelt. Tilgjengelig på flere språk.
Vår administrasjonsportal gir deg tilgang til alle fakturaene dine. Få fakturaer for enkeltpersoner - eller for hele kontoret for bedre oversikt og kontroll.
Som administrator har du all kontroll via vår portal. Gjør endringer og oppdateringer i telefoni og sentralbord i sanntid.
Flytt telefonnumre til Telavox i vår administrasjonsportal og flytt numrene dine enkelt.
Administrer og tilpass bedriftens abonnementer. Legg til nye abonnementer, gjør justeringer og hold oversikt over kostnader - alt gjennom én praktisk portal.
Min oversikt, under sentralbordfanen i vår softphone, gir en oversikt over køer og agenter, inkludert antall samtaler i kø, innloggede og tilgjengelige brukere og lengste ventetid.
Tilkoblingsfunksjonen gjør at du enkelt kan koble telefonien vår til enheter som konferansetelefoner, analoge fakser eller porttelefoner.
Se og administrer tilgjengeligheten din i appen vår for å sikre riktig samtalestyring både internt og eksternt.
Selvsagt får du en telefonsvarer. Med delt telefonsvarer kan flere brukere dele den samme telefonsvareren, noe som gjør det enkelt å administrere og lytte til meldinger i et team eller en avdeling.
Med profiler kan du enkelt kommunisere tilgjengeligheten din til både kunder og kolleger. Du kan vise om du er i lunsjpause, i møte eller på ferie, og du kan tilpasse hvilke anrop som skal rutes og hvilket nummer som skal vises. Du kan velge å styre i appen vår, planlegge eller koble til kalenderen din for automatisk styring.
Lag en velkomstmelding som gir kunden relevant informasjon og muligheten til å vente eller bli oppringt.
Opprett intelligente regler og automatiser anropshåndteringen i sentralbordet ved å koble til eksterne systemer.
Samtalestyring gjør det enkelt å håndtere flere samtaler. Bytt mellom innkommende anrop, sett samtaler på vent, ta over anrop fra kolleger eller grupper, og sett musikk på vent. Ideell for smidig kommunikasjon i team.
Med IVR kan kundene navigere i telefonmenyen ved å trykke på knapper for raskt å komme til riktig avdeling eller tjeneste. Dette effektiviserer samtalehåndteringen og forbedrer kundeopplevelsen.
Koble til en analog faksmaskin via PBX eller bruk faks-til-e-post for å motta fakser uten en fysisk maskin.
Overfør samtaler direkte i appen på mobilen eller PC-en din - raskt og enkelt, selv når du er på farten. Snakk med kollegaen din før du overfører samtalen, eller overfør den direkte.
Ønsker du hurtigoppringing for interne samtaler? Da er dette funksjonen for deg.
Ønsker du at en gruppe medlemmer skal motta anrop etter at en annen gruppe ikke har svart innen en viss tid? Da kan du bruke funksjonen for forsinket svargruppe og tilpasse hvem eller hvilke som skal ringes opp og når.
Vi har et stort bibliotek med flotte ringetoner - slik at du alltid kan velge den som passer best til humøret og personligheten din.
I forkant av ferien kan du enkelt planlegge endringer i åpningstider og ansattes ferier. Opprett et nytt skift i administratorportalen, legg til en melding og planlegg. Du kan selvfølgelig masseredigere for alle ansatte hvis du har behov for det.
Vår desktop-app gjør det enkelt å administrere telefoni, sentralbord og billettering direkte fra datamaskinen din. Du får full kontroll over bedriftens kommunikasjon og kan jobbe problemfritt uansett hvor du befinner deg.
Webappen vår gjør det enkelt å administrere telefoni, sentralbord og billettering direkte fra nettleseren din. Du får full kontroll over bedriftens kommunikasjon og kan jobbe problemfritt uansett hvor du befinner deg.
Hele bedriftens telefoni, sentralbord og saksbehandling i lommen! Med mobilappen vår kan du ringe, chatte med kolleger, se live-statistikk og administrere sentralbordinnstillinger - enkelt og bekvemt, uansett hvor du befinner deg.
Trenger medarbeiderne tid til å behandle en sak etter at samtalen er avsluttet? Aktiver en automatisk avslutningstid etter hver samtale. Det fungerer på samme måte som "Pauseprofil"-funksjonen, men forskjellen er at pausen aktiveres automatisk etter hver avsluttede samtale, slik at det er nok tid til å fullføre den forrige saken.
Velg hvordan innkommende anrop skal fordeles i køen mellom medlemmene.
Vis mer informasjon automatisk under en samtale. Opprett og tilpass widgeten etter dine behov.
Pauseprofiler aktiveres sømløst med en pauseknapp i appen vår, slik at agenten raskt kan logges ut av køen. Etter at samtalen er fullført, logges agenten ut av køsystemet i den angitte tiden, slik at han eller hun har nok tid til å fullføre den forrige saken.
Den som ringer inn til en kø, kan velge å legge igjen telefonnummeret sitt og bli oppringt - i stedet for å sitte og vente i køen.
Avlytting er et flott verktøy for opplæring og støtte til ansatte, ettersom du kan lytte til samtalene deres i sanntid.
Ta opp telefonsamtaler for bedre opplæring, sikkerhet og etterlevelse. Opptaket starter automatisk eller manuelt og lagres i opptil 2 år.
Opprett køer og anropsstrategier for hvordan du ønsker at innkommende anrop skal håndteres. Som bruker har du mulighet til å logge deg inn eller ut av køer, på vegne av deg selv eller kollegene dine.
Har du folk som alltid skal kunne nå deg, selv om du er opptatt? Med funksjonen Prioritert nummer kan viktige kontakter som kunder eller barnehagen fortsatt ringe deg, mens andre samtaler går til telefonsvareren.
Med integrasjonen til Power BI kan du visualisere og analysere samtaledataene dine, slik at du får innsikt som hjelper deg med å optimalisere virksomheten og ta datadrevne beslutninger.
Tilby bedre kundeservice med automatisk innhenting av kundedata fra CRM-systemet. Kontaktsøk gjør det enkelt å finne relevant informasjon om innringeren direkte i systemet, noe som forenkler kommunikasjonen og sparer tid i hverdagen.
Med integrasjon til CRM-systemet ditt kan du samle all informasjon på ett sted. Dermed kan du yte rask og relevant kundeservice uten å måtte lete opp informasjon manuelt.
Med integrasjonen til helpdesken din får du full oversikt over kundebildet direkte i det nåværende systemet når noen ringer. Samtalene dine kobles automatisk til eksisterende tickets, noe som sparer tid og gir bedre sporbarhet for bedre transparens og raskere saksbehandling.
Opprett en direkte kobling mellom din vanlige kalender og Telavox' profilstatus. Du kan fortsette å planlegge dagene dine som vanlig i kalenderen, og vi sørger for at du blir veiledet på riktig måte.
La systemene dine automatisk styre anropshåndteringen ved å tildele kunder til riktig avdeling, kundeansvarlig eller VIP-kø. Tilpass flyten til dine spesifikke behov direkte i appen vår.
Med Collaborate on Cases kan du samarbeide med kolleger på en smidig og effektiv måte gjennom delte arbeidsområder.
Legg til interne notater i saker for bedre teamkommunikasjon.
Svar på henvendelser via SMS for rask og enkel kommunikasjon med kundene.
Tildel en ansvarlig person til en sak for å tydeliggjøre ansvarsforhold og oppfølging.
Kategoriser saker for bedre struktur og raskere behandling.
For innkommende anrop opprettes det automatisk billetter. Du kan dele saken med kolleger, se historikken og sende SMS til den som ringer. Du kan også bruke AI til å transkribere og oppsummere interaksjonen med ett enkelt klikk.
Utarbeide detaljerte rapporter for å analysere resultatene og identifisere forbedringsområder.
Med integrasjonen til Power BI kan du visualisere og analysere samtaledataene dine, slik at du får innsikt som hjelper deg med å optimalisere virksomheten og ta datadrevne beslutninger.
Opprett ulike dashbord for å holde oversikt over hvordan det går med agentene dine i løpet av dagen. Velg om du vil opprette dashbord for køer eller agenter for å få en klar oversikt.
Se daglig, ukentlig eller månedlig statistikk og følg med på den i sanntid - direkte i appen vår. Vil du ha rapporter? Sett dem enkelt opp og planlegg dem etter behov i administratorportalen vår.
Del skjermen med kolleger for å samarbeide og løse problemer sammen på en enklere måte.
Del filer enkelt og raskt med teamet ditt for bedre samarbeid.
Del kontaktinformasjon med teamet ditt for bedre koordinering og raskere tilgang til viktig informasjon.
Kommuniser i sanntid med teamet ditt via en delt chat.
Selv om videomøter er vanlige, har telefonkonferanser sine fordeler. De gir deltakerne større frihet til å delta, for eksempel fra mobiltelefonen, enten de sitter i bilen eller er på powerwalk.
Med videokonferanser kan du holde møter i HD-kvalitet, uansett hvor deltakerne befinner seg. Del skjermbilder, chat og samarbeid sømløst i sanntid - rett i appen vår.
En intern chat forenkler og styrker kommunikasjonen innad i bedriften. Det er en perfekt løsning når tiden er knapp for spørsmål som bare krever korte, raske svar. Medarbeiderne kan også frigjøre plass i e-postboksen sin! Telavox chat er tilgjengelig både på mobil og PC, og du kan opprette både åpne og lukkede grupper å kommunisere i. Vi lagrer chattehistorikken i 24 måneder.
Vår chat-widget gjør det enklere for deg å snakke med kundene dine som chatter med deg via nettstedet ditt. I tillegg til chat viser widgeten telefonkøen din, åpningstidene og kontaktinformasjonen din.
Autentiser innringerens identitet. Ekstra sikkerhet og effektivitet med vår BankID-integrasjon.
Logg inn med Google, Microsoft eller Okta Single Sign-On, slik at du slipper å administrere flere passord. Telavox integreres enkelt og sikkert med ditt eksisterende påloggingssystem.
Du kan enkelt blokkere anonyme anrop og opprette regler for å stoppe uønskede innkommende og utgående anrop. Du kan tilpasse blokkeringen for enkeltbrukere eller i bulk via administratorportalen.
Vi har smarte løsninger for bedrifter i alle størrelser – kom raskt og enkelt i gang