Bedriftstelefoni som forbedrer samtalene dine

Utforsk alle mulighetene med vår telefoni. Med vårt omfattende bibliotek av funksjoner kan du forenkle arbeidsdagen din og optimalisere samtaleflyten, noe som fører til mer fornøyde kunder og bedre resultater.

Kategori

Bedriftsabonnementer

Anroper-ID

Med integrasjon mot nasjonale nummerregistre kan du se hvem som ringer, også ukjente nummer. Velg hvilket nummer du vil at skal vises når du ringer.

Klikk for å ringe

Klikk på et nummer for å ringe direkte - raskt og enkelt.

SMS/MMS

Send og motta SMS og MMS via mobiltelefonen og SIM-kortet ditt. Med PC-appen vår kan du også sende SMS uten svar.

5G

Surf raskere med 5G. 5G gir deg raskere tilkoblinger, bedre dekning og høyere datagjennomstrømning, noe som gir deg jevnere samtaler og raskere internett.

eSIM

Mobilabonnementer direkte fra Telavox. Aktiver eSIM på egen hånd i administratorportalen.

Tvillingkort

Et tvillingkort er et ekstra SIM-kort knyttet til mobilabonnementet ditt. Med et tvillingkort deler du surfemengden på abonnementet ditt.

Roaming innenfor EU

Du kan ringe, sende SMS og MMS til samme pris innenfor EU/EØS som i Sverige. Det samme gjelder surfing, der du kan bruke abonnementsmengden din opp til 50 GB per måned.

Utenlandske nummer

Kommuniser med et lokalt nummer i flere land for innkommende anrop. Nummeret kan kobles til en bruker eller en sentralbordtjeneste.

Gratis samtaler til EU

Med vår tilleggstjeneste "Fri telefoni til EU" kan du ringe fra Sverige til land innenfor EU/EØS til samme pris som innenfor Sverige. Prisen per minutt/SMS/MMS bestemmes av prisen du har i Sverige på mobilabonnementet ditt.

Støtte for flere land

Konsolider bedriftstelefonien med én mobiloperatør, og ekspander enkelt innenlands eller over landegrensene.

Softphone

Softphone betyr at du kan ringe via appen vår på datamaskinen din. Perfekt for fleksibel kommunikasjon uten behov for en fysisk telefon.

IP-telefoni

Med IP-telefoni ringer du over Internett i stedet for over tradisjonelle telefonlinjer. Det gir bedre samtalekvalitet, lavere kostnader og muligheten til å ringe fra hvilken som helst enhet, uansett hvor du befinner deg.

AI

Transkribering av samtaler

Transkriber og oppsummer alle samtalene dine - enten du snakker i telefon, er i et møte eller lytter til telefonsvareren.

Tekst-til-tale

Endre eller oppdater telefonsvareren din uten å måtte spille inn en ny. Skriv inn teksten, velg en stemme - og last opp. Raskt og enkelt. Tilgjengelig på flere språk.

Administrasjon

Skreddersydd fakturahåndtering

Vår administrasjonsportal gir deg tilgang til alle fakturaene dine. Få fakturaer for enkeltpersoner - eller for hele kontoret for bedre oversikt og kontroll.

Administratorportal

Som administrator har du all kontroll via vår portal. Gjør endringer og oppdateringer i telefoni og sentralbord i sanntid.

Nummerportering

Flytt telefonnumre til Telavox i vår administrasjonsportal og flytt numrene dine enkelt.

Administrere abonnementer

Administrer og tilpass bedriftens abonnementer. Legg til nye abonnementer, gjør justeringer og hold oversikt over kostnader - alt gjennom én praktisk portal.

Sentralbord

Min oversikt

Min oversikt, under sentralbordfanen i vår softphone, gir en oversikt over køer og agenter, inkludert antall samtaler i kø, innloggede og tilgjengelige brukere og lengste ventetid.

Tilkobling

Tilkoblingsfunksjonen gjør at du enkelt kan koble telefonien vår til enheter som konferansetelefoner, analoge fakser eller porttelefoner.

Status for tilgjengelighet

Se og administrer tilgjengeligheten din i appen vår for å sikre riktig samtalestyring både internt og eksternt.

Delt talepostkasse

Selvsagt får du en telefonsvarer. Med delt telefonsvarer kan flere brukere dele den samme telefonsvareren, noe som gjør det enkelt å administrere og lytte til meldinger i et team eller en avdeling.

Personlig tilpassede profiler

Med profiler kan du enkelt kommunisere tilgjengeligheten din til både kunder og kolleger. Du kan vise om du er i lunsjpause, i møte eller på ferie, og du kan tilpasse hvilke anrop som skal rutes og hvilket nummer som skal vises. Du kan velge å styre i appen vår, planlegge eller koble til kalenderen din for automatisk styring.

Velkomstmelding

Lag en velkomstmelding som gir kunden relevant informasjon og muligheten til å vente eller bli oppringt.

Smart girkontroll

Opprett intelligente regler og automatiser anropshåndteringen i sentralbordet ved å koble til eksterne systemer.

Samtalestyring

Samtalestyring gjør det enkelt å håndtere flere samtaler. Bytt mellom innkommende anrop, sett samtaler på vent, ta over anrop fra kolleger eller grupper, og sett musikk på vent. Ideell for smidig kommunikasjon i team.

Knappvalg i gir

Med IVR kan kundene navigere i telefonmenyen ved å trykke på knapper for raskt å komme til riktig avdeling eller tjeneste. Dette effektiviserer samtalehåndteringen og forbedrer kundeopplevelsen.

Faks til e-post

Koble til en analog faksmaskin via PBX eller bruk faks-til-e-post for å motta fakser uten en fysisk maskin.

Veksling av samtaler

Overfør samtaler direkte i appen på mobilen eller PC-en din - raskt og enkelt, selv når du er på farten. Snakk med kollegaen din før du overfører samtalen, eller overfør den direkte.

Raskt valg

Ønsker du hurtigoppringing for interne samtaler? Da er dette funksjonen for deg.

Gruppe med forsinket respons

Ønsker du at en gruppe medlemmer skal motta anrop etter at en annen gruppe ikke har svart innen en viss tid? Da kan du bruke funksjonen for forsinket svargruppe og tilpasse hvem eller hvilke som skal ringes opp og når.

Ringetoner

Vi har et stort bibliotek med flotte ringetoner - slik at du alltid kan velge den som passer best til humøret og personligheten din.

Planlegg sentralbordet ditt

I forkant av ferien kan du enkelt planlegge endringer i åpningstider og ansattes ferier. Opprett et nytt skift i administratorportalen, legg til en melding og planlegg. Du kan selvfølgelig masseredigere for alle ansatte hvis du har behov for det.

Windows/MacOS-skrivebordsapp

Vår desktop-app gjør det enkelt å administrere telefoni, sentralbord og billettering direkte fra datamaskinen din. Du får full kontroll over bedriftens kommunikasjon og kan jobbe problemfritt uansett hvor du befinner deg.

Web-app

Webappen vår gjør det enkelt å administrere telefoni, sentralbord og billettering direkte fra nettleseren din. Du får full kontroll over bedriftens kommunikasjon og kan jobbe problemfritt uansett hvor du befinner deg.

Mobilapp

Hele bedriftens telefoni, sentralbord og saksbehandling i lommen! Med mobilappen vår kan du ringe, chatte med kolleger, se live-statistikk og administrere sentralbordinnstillinger - enkelt og bekvemt, uansett hvor du befinner deg.

Etterbehandlingstid

Trenger medarbeiderne tid til å behandle en sak etter at samtalen er avsluttet? Aktiver en automatisk avslutningstid etter hver samtale. Det fungerer på samme måte som "Pauseprofil"-funksjonen, men forskjellen er at pausen aktiveres automatisk etter hver avsluttede samtale, slik at det er nok tid til å fullføre den forrige saken.

Samtalestrategi

Velg hvordan innkommende anrop skal fordeles i køen mellom medlemmene.

Widget for konversasjon

Vis mer informasjon automatisk under en samtale. Opprett og tilpass widgeten etter dine behov.

Pauseprofil

Pauseprofiler aktiveres sømløst med en pauseknapp i appen vår, slik at agenten raskt kan logges ut av køen. Etter at samtalen er fullført, logges agenten ut av køsystemet i den angitte tiden, slik at han eller hun har nok tid til å fullføre den forrige saken.

Tilbakekalling

Den som ringer inn til en kø, kan velge å legge igjen telefonnummeret sitt og bli oppringt - i stedet for å sitte og vente i køen.

Avlytting

Avlytting er et flott verktøy for opplæring og støtte til ansatte, ettersom du kan lytte til samtalene deres i sanntid.

Opptak av samtaler

Ta opp telefonsamtaler for bedre opplæring, sikkerhet og etterlevelse. Opptaket starter automatisk eller manuelt og lagres i opptil 2 år.

Køsystem

Opprett køer og anropsstrategier for hvordan du ønsker at innkommende anrop skal håndteres. Som bruker har du mulighet til å logge deg inn eller ut av køer, på vegne av deg selv eller kollegene dine.

Prioriterte tall

Har du folk som alltid skal kunne nå deg, selv om du er opptatt? Med funksjonen Prioritert nummer kan viktige kontakter som kunder eller barnehagen fortsatt ringe deg, mens andre samtaler går til telefonsvareren.

Integrasjoner

PowerBI-integrasjon

Med integrasjonen til Power BI kan du visualisere og analysere samtaledataene dine, slik at du får innsikt som hjelper deg med å optimalisere virksomheten og ta datadrevne beslutninger.

Kontaktoppsporing

Tilby bedre kundeservice med automatisk innhenting av kundedata fra CRM-systemet. Kontaktsøk gjør det enkelt å finne relevant informasjon om innringeren direkte i systemet, noe som forenkler kommunikasjonen og sparer tid i hverdagen.

CRM-integrasjoner

Med integrasjon til CRM-systemet ditt kan du samle all informasjon på ett sted. Dermed kan du yte rask og relevant kundeservice uten å måtte lete opp informasjon manuelt.

Helpdesk-integrasjoner

Med integrasjonen til helpdesken din får du full oversikt over kundebildet direkte i det nåværende systemet når noen ringer. Samtalene dine kobles automatisk til eksisterende tickets, noe som sparer tid og gir bedre sporbarhet for bedre transparens og raskere saksbehandling.

Kalenderintegrasjon

Opprett en direkte kobling mellom din vanlige kalender og Telavox' profilstatus. Du kan fortsette å planlegge dagene dine som vanlig i kalenderen, og vi sørger for at du blir veiledet på riktig måte.

Skreddersydd integrering

La systemene dine automatisk styre anropshåndteringen ved å tildele kunder til riktig avdeling, kundeansvarlig eller VIP-kø. Tilpass flyten til dine spesifikke behov direkte i appen vår.

Saksbehandling

Samarbeide om saker

Med Collaborate on Cases kan du samarbeide med kolleger på en smidig og effektiv måte gjennom delte arbeidsområder.

Interne notater

Legg til interne notater i saker for bedre teamkommunikasjon.

Svar på SMS

Svar på henvendelser via SMS for rask og enkel kommunikasjon med kundene.

Tilordne eiere til saker

Tildel en ansvarlig person til en sak for å tydeliggjøre ansvarsforhold og oppfølging.

Kategorier av saker

Kategoriser saker for bedre struktur og raskere behandling.

Saksbehandling

For innkommende anrop opprettes det automatisk billetter. Du kan dele saken med kolleger, se historikken og sende SMS til den som ringer. Du kan også bruke AI til å transkribere og oppsummere interaksjonen med ett enkelt klikk.

Statistikk

Rapporter

Utarbeide detaljerte rapporter for å analysere resultatene og identifisere forbedringsområder.

PowerBI-integrasjon

Med integrasjonen til Power BI kan du visualisere og analysere samtaledataene dine, slik at du får innsikt som hjelper deg med å optimalisere virksomheten og ta datadrevne beslutninger.

Dashbord

Opprett ulike dashbord for å holde oversikt over hvordan det går med agentene dine i løpet av dagen. Velg om du vil opprette dashbord for køer eller agenter for å få en klar oversikt.

Samtalestatistikk

Se daglig, ukentlig eller månedlig statistikk og følg med på den i sanntid - direkte i appen vår. Vil du ha rapporter? Sett dem enkelt opp og planlegg dem etter behov i administratorportalen vår.

Samarbeid

Deling av skjerm

Del skjermen med kolleger for å samarbeide og løse problemer sammen på en enklere måte.

Del filer

Del filer enkelt og raskt med teamet ditt for bedre samarbeid.

Delte kontakter

Del kontaktinformasjon med teamet ditt for bedre koordinering og raskere tilgang til viktig informasjon.

Gruppechat

Kommuniser i sanntid med teamet ditt via en delt chat.

Telefonkonferanse

Selv om videomøter er vanlige, har telefonkonferanser sine fordeler. De gir deltakerne større frihet til å delta, for eksempel fra mobiltelefonen, enten de sitter i bilen eller er på powerwalk.

Videomøter

Med videokonferanser kan du holde møter i HD-kvalitet, uansett hvor deltakerne befinner seg. Del skjermbilder, chat og samarbeid sømløst i sanntid - rett i appen vår.

Chat

En intern chat forenkler og styrker kommunikasjonen innad i bedriften. Det er en perfekt løsning når tiden er knapp for spørsmål som bare krever korte, raske svar. Medarbeiderne kan også frigjøre plass i e-postboksen sin! Telavox chat er tilgjengelig både på mobil og PC, og du kan opprette både åpne og lukkede grupper å kommunisere i. Vi lagrer chattehistorikken i 24 måneder.

Chat-widget

Vår chat-widget gjør det enklere for deg å snakke med kundene dine som chatter med deg via nettstedet ditt. I tillegg til chat viser widgeten telefonkøen din, åpningstidene og kontaktinformasjonen din.

Sikkerhet og personvern

BankID for sikre samtaler

Autentiser innringerens identitet. Ekstra sikkerhet og effektivitet med vår BankID-integrasjon.

Enkel pålogging

Logg inn med Google, Microsoft eller Okta Single Sign-On, slik at du slipper å administrere flere passord. Telavox integreres enkelt og sikkert med ditt eksisterende påloggingssystem.

Blokk nummer

Du kan enkelt blokkere anonyme anrop og opprette regler for å stoppe uønskede innkommende og utgående anrop. Du kan tilpasse blokkeringen for enkeltbrukere eller i bulk via administratorportalen.

Bytt til enklere og bedre telefoni for virksomheten din

Vi har smarte løsninger for bedrifter i alle størrelser – kom raskt og enkelt i gang