Fordeler med Telavox og Microsoft Entra ID

  • Automatiske oppdateringer
    Unngå manuell oppdatering av kontaktinformasjon i Telavox. Når noen endrer adresse, tittel eller organisasjon i Entra ID, oppdateres informasjonen automatisk i Telavox. Velg mellom daglige oppdateringer eller manuell synkronisering – du bestemmer selv tempoet.
  • Enkel administrasjon av sentralbordet
    Når en ny medarbeider begynner, trenger du ikke å opprette en helt ny profil. Telavox henter all informasjon direkte fra Entra ID, og du trenger bare å tildele riktig lisens i administratorportalen. Raskt, enkelt og effektivt.
  • Masseadministrasjon av brukere
    Trenger du å legge til flere nye brukere i Telavox samtidig? Det er ikke noe problem. Skriv inn e-postadressene deres i administratorportalen, så hentes resten av informasjonen automatisk fra Entra ID. Deretter er det bare å tildele tjenester til brukerne.
  • Fremtidssikret integrering
    Vi utvikler hele tiden Microsoft Entra ID-integrasjonen vår for å møte markedets behov og skape en smidigere brukeropplevelse. Hold utkikk etter nye funksjoner og forbedringer som vil gjøre arbeidsflyten din enda enklere.


Kom igång

Det er enkelt å komme i gang med Microsoft Entra ID i Telavox. Hvis du allerede er kunde, kan du ta en titt på vårt support- og installasjonsdokument for ytterligere veiledning. Din Customer Success Manager er også tilgjengelig for å veilede deg gjennom prosessen og sikre en smidig implementering.

Microsoft Entra ID

Produktivitet
Automatiser og effektiviser håndteringen av medarbeiderinformasjon. Synkroniser oppdateringer direkte fra Microsoft-kontoen din.

Inkludert i følgende abonnementer:

Skift i dag!

Er du klar til å jobbe smartere? Kjøp tjenestene våre direkte, eller kontakt oss for en personlig demo.