Viktige fordeler
- Gjør kundene mer fornøyde
Med Telavox for Freshdesk vises viktig kundeinformasjon allerede før interaksjonen starter, noe som gir en mer personlig og informert kundeopplevelse. - Styrke medarbeiderne dine
Telavox for Freshdesk eliminerer mye av den manuelle, feilutsatte dataregistreringen som ofte er nødvendig for å holde informasjonen oppdatert, noe som gir en enklere og mindre frustrerende arbeidsdag.
Effektiviser arbeidsflytenMed Telavox for Freshdesk trenger ikke medarbeiderne dine lenger å veksle mellom ulike applikasjoner i løpet av en kundekontakt, noe som sparer tid og lar dem fokusere på det som betyr mest – kundene dine.
Viktige funksjoner
- Innebygd softphone
Få hele Telavox-nettappen innebygd i saksbehandlingssystemet med full softphone-funksjonalitet, inkludert mottak, ringing og viderekobling av samtaler (inkludert klikk for å ringe), stille samtaler og sette dem på vent. - Kontaktoppslag og historikk
Ved både innkommende og utgående anrop ringer Telavox opp nummeret og henter all relevant kontaktinformasjon fra saksbehandlingssystemet ditt i et popup-vindu. Se kontaktens samtale- og sakshistorikk, lytt til innspilte samtaler og talemeldinger, og naviger til kontaktkortet med ett enkelt klikk. Du kan også ringe direkte fra kontaktkortet. - Enkel opprettelse med ett klikk
Opprett en ny kontakt, billett eller konto for en tidligere ukjent innringer med ett klikk i samtalevinduet, og loggfør aktiviteter under samtalen. - Enkel køhåndtering
Administrer tilgjengelighet og kømedlemskap. Se sanntidsstatistikk, overvåk pågående anrop i køen og se anropshistorikken til køen.
Kom igång
Det er enkelt å komme i gang med Freshdesk i Telavox. Se videoen vår for å lære mer om hvordan det fungerer. Din Customer Success Manager er også tilgjengelig for å veilede deg gjennom prosessen og sikre en problemfri implementering.