Med Telavox i Microsoft Teams får du en kraftig telefoniløsning som samler telefoni, tilgjengelighet og kalender i én plattform for enkel samtalehåndtering.
Samle alle viktige funksjoner på ett sted uten å måtte bytte mellom ulike verktøy. Kombiner telefoni og CRM i samme plattform.
Samle alle viktige funksjoner på ett sted uten å måtte bytte mellom ulike verktøy. Kombiner telefoni og helpdesk i samme plattform.
Samle alle viktige funksjoner på ett sted uten å måtte bytte mellom ulike verktøy. Kombiner telefoni og CRM i samme plattform.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Få kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop og tilgang til hele kundeprofilen med ett klikk.
Samle alle viktige funksjoner på ett sted uten å måtte bytte mellom ulike verktøy. Kombiner telefoni og CRM i samme plattform.
Samle alle viktige funksjoner på ett sted uten å måtte bytte mellom ulike verktøy. Kombiner telefoni og CRM i samme plattform.
Med vår Brilliant-integrasjon kan du sende ut spørreundersøkelser etter at samtalen er avsluttet. Koble sammen de valgte køene, og kontroller hvordan og når undersøkelsene sendes via Brilliant.
Visualiser samtalestatistikk og analyser data direkte i Power BI. Lag tilpassede grafer og diagrammer for dypere innsikt og bedre beslutningstaking.
Samler alle viktige funksjoner på ett sted. Agenter kan fokusere på kundesamtalene uten å måtte veksle mellom ulike verktøy, noe som sparer tid og reduserer distraksjoner.
Samle alle viktige funksjoner på ett sted uten å måtte bytte mellom ulike verktøy. Kombiner telefoni og helpdesk i samme plattform.
Bruk Google-kontoen din til å logge inn, koble til kalenderen din og synkronisere kontakter med Telavox.
Optimaliser kontakten mellom pasienter og helsepersonell med funksjoner som planlagte tilbakeringinger og administrasjon av flere kanaler - telefon, tekst, chat og video.
Automatiser og effektiviser håndteringen av medarbeiderinformasjon. Synkroniser oppdateringer direkte fra Microsoft-kontoen din.
Bruk Microsoft-kontoen din til å logge på, koble til kalenderen din og synkronisere kontakter med Telavox.
Med Telavox i Microsoft Teams får du en kraftig telefoniløsning som samler telefoni, tilgjengelighet og kalender i én plattform for enkel samtalehåndtering.
Telavox AI-resepsjonist besvarer telefonsamtaler slik at dere kan fokusere fullt ut på det som teller: pasientene deres. Med integrasjonen til Webdoc håndterer AI-resepsjonisten bestillinger og avbestillinger, pasientærend og spørsmål.
Telavox AI-resepsjonist tar seg av samtalene dine og frigjør tid til å fokusere på kunden. Takket være integrasjonen med Easytable kan AI-resepsjonisten enkelt bestille, ombooke og avbestille avtaler - direkte i Easytable, helt automatisk.
Telavox' AI-resepsjonist besvarer telefonsamtaler slik at du kan fokusere på det som betyr noe: pasientene dine. Med integrasjonen til Muntra håndterer AI-resepsjonisten bestillinger, ombookinger, avbestillinger, pasientkasus og spørsmål.
Ta opp og lagre samtaler for å oppfylle lovpålagte krav som MiFID II og GDPR. Det gir full kontroll over opptakene og forenkler etterlevelse og prosessforbedring.
Identifiser deg med BankID direkte i Telavox. Valider kundeidentiteter før eller under samtaler på en enkel og sikker måte, uten å bytte system.
Samle alle viktige funksjoner på ett sted. Medarbeiderne kan fokusere på kundesamtaler uten å måtte veksle mellom ulike verktøy, noe som sparer tid og reduserer distraksjoner.
Du kan enkelt opprette og tilpasse integrasjoner og automatiseringer selv med ferdige byggeklosser direkte i appen vår.
Koble enkelt sammen de viktigste systemene dine og få relevant informasjon direkte i samtalen. Vil du se kundens e-post, firmanavn og kontoansvarlig? Eller kanskje bestillingsdetaljer? Du kan få all viktig informasjon direkte i samtalen for å levere en enestående kundeopplevelse – uten å måtte forlate samtalevinduet. Så enkelt er det.
La informasjonen i systemene dine styre samtalehåndteringen når kundene ringer inn til sentralbordet. Vil du automatisk dirigere samtalen til kundens kundeansvarlige eller til en VIP-kø? Kanskje du ønsker å samle inn kundens ordrenummer før samtalen og koble kunden til riktig avdeling? Vi gir deg byggesteinene for å oppfylle alle dine unike behov direkte i appen vår.
Betrodd av over 1 million brukere