Gjør SMS-utsendelser til en del av telefonkøen din
Gjør det enkelt å holde kundene informert via SMS før, under eller etter et innkommende anrop. Send raske svar, del lenker og håndter ofte stilte spørsmål automatisk, for en bedre kundeopplevelse.
- Send relevant og rask informasjon via SMS til kunden som ringer inn, for eksempel en lenke til åpningstidene dine, en lenke til support eller en lenke til nettbutikken din.
- Tilpass SMS-meldingene dine i henhold til merkevaren din og aktuelle behov.
Eksempel på bruk: Deling av åpningstider eller deling av lenker til FAQ-sider, bookingportaler eller andre ressurser.
Forbedre samtalestrømmen og redusere ventetiden:
Med SMS to Caller kan du sende relevant informasjon direkte til kundene dine via SMS som en del av telefonkøen, for eksempel åpningstider i helgene eller en lenke til bookingsiden din. Denne funksjonen gjør det enkelt å holde kundene oppdatert, og frigjør tid for de ansatte til å svare på ofte stilte spørsmål.
Spar tid: Frigjør tid for saksbehandlerne ved å svare på kundenes spørsmål via SMS.
Reduser køtiden: Forkort ventetiden ved å gi svar på ofte stilte spørsmål via SMS.
Forbedre kundeopplevelsen: Gi rask og nyttig informasjon til kundene.
Viktige funksjoner
Enkel konfigurasjon: Opprett og tilpass SMS-meldinger enkelt via din PBX.
Validering av telefonnummer: Sørg for at SMS blir levert til riktig nummer.
Tilpasset avsendernavn: Gi meldingene dine et profesjonelt og profilert avsendernavn.
Kom i gang!
Les mer og kom i gang med en gang