Du kan logge agenter inn/ut av køsystemer, overvåke og tidfeste køsystemer og se på statistikk. Det skaper også en utrolig mye bedre intern kommunikasjon der du kan møte kollegene dine på en smidig måte. Her er noen eksempler på hva du kan gjøre i webappen:

  • Ring ekstern/intern
  • Veksling av samtaler internt/eksternt
  • Bruk søkefunksjonen internt
  • Se status for kolleger
  • Bruk adresseboken internt/eksternt
  • Chat, send e-post og SMS
  • Svar til gruppenummer
  • Sett inn referanser
  • Lytt til stemmesvar
  • Se ringelister
  • Velg nummeret du vil vise

Last ned appene våre her.

Web-app

Webappen vår gjør det enkelt å administrere telefoni, sentralbord og billettering direkte fra nettleseren din. Du får full kontroll over bedriftens kommunikasjon og kan jobbe problemfritt uansett hvor du befinner deg.

Andre populære funksjoner

Planlegg arrangementer og høytider

Planlegg egendefinerte hendelser og helligdager i sentralbordet ditt. Spar tid ved å gjøre endringer i bulk, og sørg for at talsvarene og køene alltid er oppdatert med riktige åpningstider.

Min oversikt

Min oversikt, under sentralbordfanen i vår softphone, gir en oversikt over køer og agenter, inkludert antall samtaler i kø, innloggede og tilgjengelige brukere og lengste ventetid.

Tilkobling

Tilkoblingsfunksjonen gjør at du enkelt kan koble telefonien vår til enheter som konferansetelefoner, analoge fakser eller porttelefoner.

Oppgrader til en bedre telefontjeneste

Vi hjelper deg med å gjøre arbeidsdagen litt enklere og morsommere. Oppdag hva vi kan gjøre for deg!