Med vår populære funksjon for samtaleopptak kan du ta opp innkommende samtaler som kommer til fasttelefoner, mobilnumre og til køsystemet ditt. Du kan bruke de innspilte samtalene til opplæring, sikkerhet og samsvarsformål.

Velg å integrere med Touch Technologies eller GuardREC for å overholde lover og regler som MiFiD II. Du kan også identifisere innringere med vår BankID-integrasjon for ekstra sikkerhet. Utgående og innkommende samtaler tas opp og lagres i 24 måneder, og det er enkelt å legge til eller fjerne opptak.

Husk: Du trenger autorisasjon for å lytte til de innspilte samtalene. Administratorer med rettigheter har tilgang til alle innspilte samtaler.

Opptak av samtaler

Ta opp telefonsamtaler for bedre opplæring, sikkerhet og etterlevelse. Opptaket starter automatisk eller manuelt og lagres i opptil 2 år.

Andre populære funksjoner

Planlegg arrangementer og høytider

Planlegg egendefinerte hendelser og helligdager i sentralbordet ditt. Spar tid ved å gjøre endringer i bulk, og sørg for at talsvarene og køene alltid er oppdatert med riktige åpningstider.

SMS til innringer

Gjør det enkelt å holde kundene informert via SMS før, under eller etter et innkommende anrop.

Min oversikt

Min oversikt, under sentralbordfanen i vår softphone, gir en oversikt over køer og agenter, inkludert antall samtaler i kø, innloggede og tilgjengelige brukere og lengste ventetid.

Oppgrader til en bedre telefontjeneste

Vi hjelper deg med å gjøre arbeidsdagen litt enklere og morsommere. Oppdag hva vi kan gjøre for deg!