Hjem Funksjoner Sentralbord
Planlegg egendefinerte hendelser og helligdager i sentralbordet ditt. Spar tid ved å gjøre endringer i bulk, og sørg for at talsvarene og køene alltid er oppdatert med riktige åpningstider.
Min oversikt, under sentralbordfanen i vår softphone, gir en oversikt over køer og agenter, inkludert antall samtaler i kø, innloggede og tilgjengelige brukere og lengste ventetid.
Tilkoblingsfunksjonen gjør at du enkelt kan koble telefonien vår til enheter som konferansetelefoner, analoge fakser eller porttelefoner.
Se og administrer tilgjengeligheten din i appen vår for å sikre riktig samtalestyring både internt og eksternt.
Selvsagt får du en telefonsvarer. Med delt telefonsvarer kan flere brukere dele den samme telefonsvareren, noe som gjør det enkelt å administrere og lytte til meldinger i et team eller en avdeling.
Med profiler kan du enkelt kommunisere tilgjengeligheten din til både kunder og kolleger. Du kan vise om du er i lunsjpause, i møte eller på ferie, og du kan tilpasse hvilke anrop som skal rutes og hvilket nummer som skal vises. Du kan velge å styre i appen vår, planlegge eller koble til kalenderen din for automatisk styring.
Lag en velkomstmelding som gir kunden relevant informasjon og muligheten til å vente eller bli oppringt.
Opprett intelligente regler og automatiser anropshåndteringen i sentralbordet ved å koble til eksterne systemer.
Samtalestyring gjør det enkelt å håndtere flere samtaler. Bytt mellom innkommende anrop, sett samtaler på vent, ta over anrop fra kolleger eller grupper, og sett musikk på vent. Ideell for smidig kommunikasjon i team.
Med IVR kan kundene navigere i telefonmenyen ved å trykke på knapper for raskt å komme til riktig avdeling eller tjeneste. Dette effektiviserer samtalehåndteringen og forbedrer kundeopplevelsen.