Med smart PBX-kontroll kan du ikke bare automatisere avanserte regler for anropshåndtering, men også koble PBX-en til eksterne systemer som CRM-, ERP- eller kundeservicesystemer. På denne måten kan du bruke data fra systemene dine til å rute samtaler basert på kundestatus, medlemskap eller andre forretningskritiske variabler. Det sikrer at riktig samtale alltid når frem til riktig person eller avdeling til riktig tid, samtidig som arbeidsflyten blir smidigere og mer effektiv. Automatisering forbedrer kundeopplevelsen ved å tilpasse anropsflyten uten at det er nødvendig å overvåke hver interaksjon manuelt. Dette gjør sentralbordet enda mer fleksibelt og tilpasningsdyktig til bedriftens behov.

Smart girkontroll

Opprett intelligente regler og automatiser anropshåndteringen i sentralbordet ved å koble til eksterne systemer.

Andre populære funksjoner

Min oversikt

Min oversikt, under sentralbordfanen i vår softphone, gir en oversikt over køer og agenter, inkludert antall samtaler i kø, innloggede og tilgjengelige brukere og lengste ventetid.

Tilkobling

Tilkoblingsfunksjonen gjør at du enkelt kan koble telefonien vår til enheter som konferansetelefoner, analoge fakser eller porttelefoner.

Status for tilgjengelighet

Se og administrer tilgjengeligheten din i appen vår for å sikre riktig samtalestyring både internt og eksternt.

Oppgrader til en bedre telefontjeneste

Vi hjelper deg med å gjøre arbeidsdagen litt enklere og morsommere. Oppdag hva vi kan gjøre for deg!