Med vår billettjeneste opprettes supportbilletter automatisk fra innkommende samtaler direkte i appen. Du kan enkelt samarbeide med kolleger ved å dele interne notater og la vår AI-tjeneste oppsummere samtalen for deg. På denne måten har du alltid full oversikt over pågående og avsluttede saker, noe som forenkler håndteringen og forbedrer servicen til kundene dine.

Les mer om vår saksbehandling her.

Vil du heller integrere med ditt eksisterende saksbehandlingssystem? Les mer om integrasjonene våre her.

Saksbehandling

For innkommende anrop opprettes det automatisk billetter. Du kan dele saken med kolleger, se historikken og sende SMS til den som ringer. Du kan også bruke AI til å transkribere og oppsummere interaksjonen med ett enkelt klikk.

Andre populære funksjoner

Samarbeide om saker

Med Collaborate on Cases kan du samarbeide med kolleger på en smidig og effektiv måte gjennom delte arbeidsområder.

Interne notater

Legg til interne notater i saker for bedre teamkommunikasjon.

Svar på SMS

Svar på henvendelser via SMS for rask og enkel kommunikasjon med kundene.

Oppgrader til en bedre telefontjeneste

Vi hjelper deg med å gjøre arbeidsdagen litt enklere og morsommere. Oppdag hva vi kan gjøre for deg!