Man with cellphone

Etterbehandlingstid

Trenger medarbeiderne tid til å behandle en sak etter at samtalen er avsluttet? Aktiver en automatisk avslutningstid etter hver samtale. Det fungerer på samme måte som «Pauseprofil»-funksjonen, men forskjellen er at pausen aktiveres automatisk etter hver avsluttede samtale, slik at det er nok tid til å fullføre den forrige saken.

Andre populære funksjoner

Planlegg arrangementer og høytider

Planlegg egendefinerte hendelser og helligdager i sentralbordet ditt. Spar tid ved å gjøre endringer i bulk, og sørg for at talsvarene og køene alltid er oppdatert med riktige åpningstider.

SMS til innringer

Gjør det enkelt å holde kundene informert via SMS før, under eller etter et innkommende anrop.

Min oversikt

Min oversikt, under sentralbordfanen i vår softphone, gir en oversikt over køer og agenter, inkludert antall samtaler i kø, innloggede og tilgjengelige brukere og lengste ventetid.

Oppgrader til en bedre telefontjeneste

Vi hjelper deg med å gjøre arbeidsdagen litt enklere og morsommere. Oppdag hva vi kan gjøre for deg!