Man with cellphone

Etterbehandlingstid

Trenger medarbeiderne tid til å behandle en sak etter at samtalen er avsluttet? Aktiver en automatisk avslutningstid etter hver samtale. Det fungerer på samme måte som «Pauseprofil»-funksjonen, men forskjellen er at pausen aktiveres automatisk etter hver avsluttede samtale, slik at det er nok tid til å fullføre den forrige saken.

Andre populære funksjoner

Planlegg arrangementer og høytider

Planlegg egendefinerte hendelser og helligdager i sentralbordet ditt. Spar tid ved å gjøre endringer i bulk, og sørg for at talsvarene og køene alltid er oppdatert med riktige åpningstider.

Min oversikt

Min oversikt, under sentralbordfanen i vår softphone, gir en oversikt over køer og agenter, inkludert antall samtaler i kø, innloggede og tilgjengelige brukere og lengste ventetid.

Tilkobling

Tilkoblingsfunksjonen gjør at du enkelt kan koble telefonien vår til enheter som konferansetelefoner, analoge fakser eller porttelefoner.

Oppgrader til en bedre telefontjeneste

Vi hjelper deg med å gjøre arbeidsdagen litt enklere og morsommere. Oppdag hva vi kan gjøre for deg!