Sentralbord

Etterbehandlingstid

Trenger medarbeiderne tid til å behandle en sak etter at samtalen er avsluttet? Aktiver en automatisk avslutningstid etter hver samtale. Det fungerer på samme måte som "Pauseprofil"-funksjonen, men forskjellen er at pausen aktiveres automatisk etter hver avsluttede samtale, slik at det er nok tid til å fullføre den forrige saken.

Samtalestrategi

Velg hvordan innkommende anrop skal fordeles i køen mellom medlemmene.

Widget for konversasjon

Vis mer informasjon automatisk under en samtale. Opprett og tilpass widgeten etter dine behov.

Pauseprofil

Pauseprofiler aktiveres sømløst med en pauseknapp i appen vår, slik at agenten raskt kan logges ut av køen. Etter at samtalen er fullført, logges agenten ut av køsystemet i den angitte tiden, slik at han eller hun har nok tid til å fullføre den forrige saken.

Tilbakekalling

Den som ringer inn til en kø, kan velge å legge igjen telefonnummeret sitt og bli oppringt - i stedet for å sitte og vente i køen.

Avlytting

Avlytting er et flott verktøy for opplæring og støtte til ansatte, ettersom du kan lytte til samtalene deres i sanntid.

Opptak av samtaler

Ta opp telefonsamtaler for bedre opplæring, sikkerhet og etterlevelse. Opptaket starter automatisk eller manuelt og lagres i opptil 2 år.

Køsystem

Opprett køer og anropsstrategier for hvordan du ønsker at innkommende anrop skal håndteres. Som bruker har du mulighet til å logge deg inn eller ut av køer, på vegne av deg selv eller kollegene dine.

Prioriterte tall

Har du folk som alltid skal kunne nå deg, selv om du er opptatt? Med funksjonen Prioritert nummer kan viktige kontakter som kunder eller barnehagen fortsatt ringe deg, mens andre samtaler går til telefonsvareren.