Med et utseende som synkroniseres med våre andre plattformer og med smarte funksjoner, gjør Telavox desktop-applikasjonen jobben din mye enklere, morsommere og sparer deg for MYE tid.
Noe vi er spesielt stolte av og ofte får skryt for, er designet på Telavox. Ved å kombinere et moderne grensesnitt med brukervennlighet har vi klart å skape noe nytt i en bransje som tidligere har vært preget av kjedelig og dårlig programvare. At den i tillegg forenkler arbeidet ditt, gjør at vi mener at Telavox for Mac/Windows er mer enn verdens beste softphone.
Enklere administrasjonsløsning
Tidligere kunne du bare administrere sentralbordadministrasjonen i administratorportalen. I dag kan du administrere ting som må organiseres kontinuerlig i skrivebordsappen. Det betyr at du ikke trenger å logge deg inn i nettleseren hver gang du trenger å fikse noe. Skrivebordsikonet er bare et klikk unna.
Snakk med kundene via live chat
I 2019 lanserte vi live chat som du kan installere på nettstedet ditt, og det ble umiddelbart veldig populært. Med live chat blir du lettere å nå raskt og gjør det enklere for kundene dine ved å tilby flere kommunikasjonskanaler til bedriften din. I Telavox’ desktop-app kan du enkelt svare på innkommende chatter. Prøv den hvis du ikke allerede har gjort det. Du finner flere fordeler med live chat her.
Enda bedre intern kommunikasjon med crueler chat
Du kan chatte på tomannshånd eller i grupper, men du kan også opprette chatterom og innlegg som kan kommenteres og likes. Chat + de beste funksjonene fra sosiale kanaler = gode forutsetninger for vellykket internkommunikasjon. Dette er perfekt for deg som bruker Telavox daglig.

Triks for å gjøre jobben enklere på Telavox-skrivebordet
I Telavox’ skrivebordsapp kan du integrere med Google og Microsoft for å laste inn kontakter og synkronisere kalenderen, planlegge arbeidstid, se PIN- og PUK-koden din, justere profiler, endre anroper-ID, administrere talepost, blokkere/prioritere telefonnumre, se hvor mye data du har brukt, lade opp og mye mer.
En supermyk telefon
Noen av de mest populære funksjonene våre er automatisk svar og muligheten til å plukke samtaler fra kollegaen din. Automatisk svar er akkurat det det høres ut som – anrop besvares umiddelbart uten at du trenger å klikke på noen svar-knapp.
Slik aktiverer du for utgående anrop: Klikk på Innstillinger (tannhjulet). Gå til Anropsmetode, velg Ring med en annen IP-telefon og aktiver Autosvar.
Ta anrop fra kollegaen din Hvis kollegaen din mottar et innkommende anrop til fasttelefonen sin, kan du ta det ved å klikke på telefonikonet til kollegaen din. Lett som en plett!
Nytt er at du også kan velge samtaler fra køer, og det er enda enklere å viderekoble samtaler til en kollega via samtalevisningen
Slik aktiverer du softphone
1. Klikk på Innstillinger (tannhjul).> Under Innstillinger – Generelt endrer du Anropsmetode til Ring direkte (med VoIP).
>> 2. Aktiver deretter Motta innkommende anrop under Innstillinger – Generelt – Lyd og video.
3. Gå gjennom lydinnstillingene.
Hold et våkent øye med køen din
Få mer informasjon om innringeren, for eksempel hvor lenge de har ventet i køen og hvilken agent de sist snakket med. Har du en kø du bryr deg om? Nå kan du favorisere den slik at den ligger øverst i køvisningen.
Kanskje viktigst av alt, kontinuerlig utvikling og oppdateringer
Desktop-applikasjonen er bygget på ny teknologi, noe som gjør det enklere for oss å utvikle og bygge nye funksjoner. Så forvent at desktop-appen vår blir bedre og bedre hele tiden!
Kort sagt: Denne programvaren har alt du trenger for å kommunisere effektivt med kunder og kolleger. Last ned den nye Telavox desktop-appen for Mac/Windows. Den er rett og slett uimotståelig.