I stedet for å bruke verdifull tid på å lete etter kundeinformasjon når noen ringer – la CRM-systemet ditt finne informasjonen du trenger. Contact Lookup er en integrasjon fra Telavox som passer til de fleste populære CRM-systemer. Slik kan du forbedre kundeopplevelsen med Contact Lookup.
Hvordan kundeopplevelse er knyttet til forretningssuksess
Det er mer sannsynlig at kundene fortsetter å handle med deg hvis de har en positiv opplevelse. Det sier seg selv! Det gjelder alt fra hvordan de oppfatter interaksjonen med kundeservice til hvor enkelt det er å navigere på nettstedet ditt eller gjennomføre et kjøp.
En positiv opplevelse kan også føre til at kundene legger igjen positive anmeldelser på nettet, noe som tiltrekker seg nye kunder. For å si det enkelt: Å prioritere kundeopplevelsen er avgjørende for å bygge lojalitet, få flere kunder og skille seg ut fra konkurrentene. Finn ut mer om hvordan et kontaktsenter kan forbedre kundeopplevelsen.

Bruk av kontaktsporing for å yte bedre service
Kundene ønsker personlig service. For å kunne gi dem det, må kundeserviceteamet ditt raskt vite hvem som ringer og få den informasjonen som trengs for å hjelpe kunden så raskt som mulig. Det er her Contact Lookup kommer inn i bildet.
Kontaktsporing er som en avansert nummeropplysning. Når noen ringer, skanner integrasjonen automatisk CRM- eller kundehåndteringssystemet ditt for å gi agenten et detaljert bilde av innringeren. Dette kan omfatte navn, e-post, telefonnummer eller kundens kontaktperson i bedriften. Agenten kan deretter automatisk åpne kundens kontaktkort for å se flere detaljer direkte i systemet, besvare samtalen eller viderekoble den til den ansvarlige for kunden.
Og hvordan er dette relevant for din virksomhet?
4 fordeler med å bruke kontaktsporing for en bedre kundeopplevelse
1. Personlig og effektiv kundeservice
Med Contact Lookup kan du umiddelbart hente frem relevant kundeinformasjon, inkludert tidligere interaksjoner, kjøpshistorikk og preferanser. Du kan også få informasjon om hvem som er den rette kontaktpersonen, og du kan dirigere samtalen direkte til rett person. Dette betyr at du kan tilby service som føles personlig.
2. Raskere saksbehandling og mer fornøyde kunder
Ved å integrere kontaktsporing i kundestøttesystemene får medarbeiderne enkel tilgang til kontaktopplysninger om kundene, noe som eliminerer behovet for manuell sporing og reduserer svartidene. Dette fører til raskere saksbehandling og økt kundetilfredshet, ettersom du kan redusere tiden det tar å finne en løsning.
3. bedre samarbeid mellom avdelingene
Fordi integrasjonen gjør det enkelt å dele kundeinformasjon mellom ulike avdelinger, blir det enklere å samarbeide. Salgs-, kundeservice- og markedsføringsteamene får tilgang til relevante data og kan yte konsekvent service, noe som fører til en enhetlig opplevelse for kunden.
4. Et helhetlig syn på kundereisen
Contact Lookup kan integreres med ulike CRM-plattformer, saksbehandlingssystemer eller kommunikasjonsverktøy, slik at du får en helhetlig oversikt over hvordan kundene dine samhandler med deg.
Fortsett å lese: 5 grunner til å integrere nettskyen og CRM-systemet ditt
Slik fungerer kontaktoppslag
Telavox tilbyr integrasjoner med mange ulike CRM-systemer. Du kan for eksempel ha en direkte forbindelse til HubSpot, Salesforce, Lime og Zendesk i Telavox-plattformen. Integrasjonen henter informasjon fra disse systemene inn i Telavox, og du kan enkelt se kundeprofilen direkte når noen ringer. Vi tilbyr også CTI CRM-integrasjoner, der du i stedet setter Telavox-telefoni inn i CRM-systemet ditt og ringer direkte fra den plattformen du allerede har.
Ta en titt på alle våre integrasjoner for kontaktsporing, og ta kontakt hvis du har spørsmål.
Sammendrag
Kontaktsporing sørger for at du ikke trenger å bruke ekstra tid på å lete etter mye informasjon før du kan hjelpe kunden. Det betyr at du kan jobbe mer effektivt, og kundene dine får raskere svar, noe som i sin tur resulterer i økt kundetilfredshet.
Så kanskje det ikke er så mye å tenke på? Ring oss direkte på +46 40 620 00 00 for å diskutere integrasjoner, eller send oss en melding via kontaktskjemaet vårt.