Hvordan programmerbarhet kan forbedre samtaleopplevelsen din

Seksjoner

Flytt telefonien din til oss i dag

Behold tallene dine, så hjelper vi deg med flyttingen og kommer i gang med en gang.

Vil du ikke gjerne gjøre arbeidshverdagen din litt enklere, samtidig som du gir kundene dine en bedre samtaleopplevelse? Det er akkurat det programmerbarhet kan gjøre! Men hva er det egentlig? Og hva er fordelene? I dette innlegget går vi gjennom alt dette. Bare les videre!

Hva er programmerbarhet for telefoni?

Programmerbarhet er en fleksibel og kraftig løsning for å skape intelligente, automatiserte anropsflyter. Det er en måte å tilpasse samtaleopplevelsen på en rekke ulike måter, for eksempel ved å viderekoble samtaler, aktivere forhåndsinnspilte meldinger eller bruke knappvalg til å dirigere samtaler. Ved å bruke programmerbarhet sikrer du at kunden snakker med riktig person, og lar medarbeiderne fokusere på det som er viktig.

Nettleseren din støtter ikke iframes, noe som betyr at videoen Programmability intro ikke kan spilles av.

Hva er fordelene med programmerbarhet?

Programmerbarhet er en flott måte å redusere frustrasjonen og arbeidsmengden som telefoni kan medføre – både for den som ringer og den som tar imot samtalen.

Ved å programmere anropsflyten slik at den leder innringeren i riktig retning, reduserer du ventetiden og sikrer at de når frem til den personen som er best egnet til å hjelpe. En godt programmert samtaleflyt reduserer også arbeidsmengden for medarbeiderne dine, ettersom de har all informasjonen de trenger tilgjengelig allerede før samtalen starter.

Programmerbarhet er bare én av mange smarte funksjoner for din PBX. Alt handler om effektiv samtalehåndtering. Med riktig system – og programmerbarhet på plass – kan du raskt dirigere samtaler til riktig person, noe som øker produktiviteten og fører til en bedre kundeopplevelse.

Her er tre fordeler med programmerbarhet:

1. mer effektivt arbeid

Intelligente og automatiserte anropsflyter gir høyere effektivitet, ettersom integrasjonen utnytter tilgjengelige data for å sikre at kunden får best mulig support. Kunden kommer til riktig kontaktperson fra starten av, noe som gjør det enklere å få informasjon eller sende kunden videre til en annen agent.

2. Fornøyde kunder

Kunden får en personlig tilpasset opplevelse der de raskt og enkelt når frem til den mest egnede agenten. Intelligent anropsruting forkorter køtiden og gir en bedre kundeopplevelse.

3. Jobb smartere

Viktig kundeinformasjon vises for medarbeiderne under samtalene, slik at de kan gi personlig og relevant støtte.

phone-systems-pbx-product-skjermbilde@2x-600x392

Programmerbarhet i Telavox

Ved hjelp av Telavox’ programmeringsfunksjon kan du dirigere samtaler til den mest hensiktsmessige agenten eller opprette andre intelligente arbeidsflyter basert på input fra interne eller eksterne kilder. Gi kundene dine en personlig tilpasset opplevelse når de kontakter deg. Her er fire viktige funksjoner i Telavox’ programmerbarhet:

1. Ruting basert på eksterne data

Du kan integrere det interne systemet ditt for å søke etter innringeren via API-er, enten basert på telefonnummeret deres eller informasjon de taster inn. Denne informasjonen kan brukes til å dirigere samtalen til den mest hensiktsmessige agenten. Hvis det eksterne systemet ditt for eksempel indikerer at innringeren er en premiumkunde, kan Telavox sende kunden til en bestemt kø.

2. gjennomsiktige data

Telavox kan lagre variabler om innringeren, enten intern informasjon om samtalen eller fra eksterne kilder, og presentere denne informasjonen for agenter når de tar samtalen. Du kan for eksempel ha en lenke til kundens profil i CRM- eller salgsplattformen, slik at agenter kan se informasjon om personen de snakker med.

3. Bekreftelse av innringer

Legg til et ekstra sikkerhetsnivå ved å bruke tastaturalternativer for å verifisere kundens identitet ved hjelp av BankID eller CRM-systemet ditt.

4. Større fleksibilitet og enkel installasjon

Du kan tilpasse anropsflyten din med ulike smarte funksjoner som bedriften din trenger. Med dra-og-slipp-moduler kan du gjøre avanserte ting uten å være ekspert på programmering.

Sammendrag

Ved å hente data fra andre systemer via HTTP-forespørsler får medarbeiderne den informasjonen de trenger for å kunne yte utmerket support til innringerne uten å måtte søke manuelt. Samtidig får kundene raske svar på spørsmålene sine uten å måtte vente. Programmerbarheten gjør at du kan utforme en smart samtaleflyt for virksomheten din og ta kundesupporten til neste nivå

Kom i gang med Telavox i dag!

Snakk med en av våre eksperter, eller kjøp nå og opplev ubegrensede bedriftssamtaler.

Företagstelefoni

Växel och plattform

Resurser

Bedriftstelefoni

Mobilt bedriftsnett

Ressurser