Ny service

Servicedesk
Samle alle viktige funksjoner på ett sted. Medarbeiderne kan fokusere på kundesamtaler uten å måtte veksle mellom ulike verktøy, noe som sparer tid og reduserer distraksjoner.

Lenker

Håndtering av anrop i Freshservice

Besvar og ring direkte i Freshservice. Med Telavox sin app i Freshservice får du full kontroll over hvordan du kobler til og parkerer anrop, samtidig som du kan holde fokus på kundene dine.

Loggfør samtaler og saker i sanntid

Effektiviser arbeidet ditt ved å enkelt logge samtaler og opprette tickets på farten.

Full oversikt over tidligere samtaler og ærender

Se kundens historikk over innkommende eller pågående samtaler. Nylige anrop og saker presenteres og kobles sammen, slik at du raskt kan klikke deg videre til den aktuelle saken eller kontakten i Freshservice.

Rask tilgang til viktig kundeinformasjon

Ved å se tidligere interaksjoner kan du tilpasse kommunikasjonen din og tilby en mer relevant og personlig tilpasset tjeneste underveis.

Krav til Telavox-appen i Freshservice

  • Telavox CRM-integreringstillegg.
  • Freshservice-konto med administratorrettigheter.

Installer fra Marketplace

  1. Du finner Telavox-appen på Freshworks Marketplace.
  2. Trykk på «Installer» og følg instruksjonene.

For å installere appen trenger du Freshservice API-nøkkel og Freshservice-domene(mycompany.freshservice.com).

Logg inn på Freshservice

  1. Trykk på Telavox-logoen i navigasjonsmenyen.
  2. Logg inn med Telavox-legitimasjonen din.

Fordeler med å integrere Freshservice med Telavox

Optimaliser kundekommunikasjonen ved å integrere Telavox med Freshservice.
Spar tid, forbedre kundeopplevelsen og effektiviser arbeidsflyten for teamet ditt.

Mer effektiv kundeservice

Administrer alle telefonsamtalene dine direkte i Freshservice. Spar tid ved å ha all informasjon på ett sted, og øk effektiviteten i hver eneste kundekontakt.

Personlig tilpassede kundeopplevelser

Få umiddelbar tilgang til viktig kundeinformasjon under samtalen. Lever en mer informert, sømløs og personlig tilpasset kundeopplevelse uten å måtte bytte mellom ulike verktøy.

Redusert administrasjon

Automatiser mye av det manuelle arbeidet med å registrere og oppdatere kundedata. Fokuser på det som virkelig betyr noe – kundene dine.

Ofte stilte spørsmål og svar

  • Ring og ta imot samtaler direkte i Freshservice
  • Se kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop
  • Administrer anropshistorikk og kundedata på ett sted
  • Viderekoble og parkere anrop direkte i Freshservice
  • En Telavox-lisens
  • En Freshservice-lisens med administratorrettigheter
  • Telavox CRM-integreringstillegg


Flytt telefonien din til oss i dag

Behold tallene dine, så hjelper vi deg med flyttingen og kommer i gang med en gang.