Hjem Integrasjoner Help Desk Freshdesk
Lenker
Besvar og ring direkte i Freshdesk. Med Telavox’ app i Freshdesk får du full kontroll over hvordan du kobler til og parkerer samtaler, samtidig som du kan holde fokus på kundene dine.
Se kundens historikk over innkommende eller pågående samtaler. Nylige anrop og henvendelser presenteres og kobles sammen, slik at du raskt kan klikke deg videre til den relevante henvendelsen eller kontakten i Freshdesk.
Ved å se tidligere interaksjoner kan du tilpasse kommunikasjonen din og tilby en mer relevant og personlig tilpasset tjeneste underveis.
Når du svarer på anrop i Telavox, hentes relevant kundeinformasjon automatisk fra Freshdesk. Du ser øyeblikkelig innringer, firmanavn, e-post og ansvarlig kundeansvarlig – alt for å kunne yte best mulig service fra første sekund.
Alle samtaler du håndterer i Telavox, kobles automatisk til riktig kontakt i Freshdesk. Dette gir deg umiddelbar tilgang til kundens komplette historikk, muligheten til å ta notater og en klar oversikt over pågående saker og muligheter. Dette effektiviserer både oppfølgingen og den løpende kundebehandlingen.
For å installere appen trenger du Freshdesk API-nøkkelen og Freshdesk-domenet ditt(mycompany.freshdesk.com).
Optimaliser kundekommunikasjonen ved å integrere Telavox med Freshdesk.
Spar tid, forbedre kundeopplevelsen og effektiviser arbeidsflyten for teamet ditt.
Administrer alle telefonsamtaler direkte i Freshdesk. Spar tid ved å ha all informasjon på ett sted, og øk effektiviteten i hver eneste kundekontakt.
Behold tallene dine, så hjelper vi deg med flyttingen og kommer i gang med en gang.