Freshdesk

Help Desk
Samler alle viktige funksjoner på ett sted. Agenter kan fokusere på kundesamtalene uten å måtte veksle mellom ulike verktøy, noe som sparer tid og reduserer distraksjoner.

Lenker

Håndtere samtaler i Freshdesk

Besvar og ring direkte i Freshdesk. Med Telavox’ app i Freshdesk får du full kontroll over hvordan du kobler til og parkerer samtaler, samtidig som du kan holde fokus på kundene dine.

Loggfør samtaler og saker i sanntid

Effektiviser arbeidet ditt ved å enkelt logge samtaler og opprette tickets på farten.

Full oversikt over tidligere utlysninger og saker

Se kundens historikk over innkommende eller pågående samtaler. Nylige anrop og henvendelser presenteres og kobles sammen, slik at du raskt kan klikke deg videre til den relevante henvendelsen eller kontakten i Freshdesk.

Rask tilgang til viktig kundeinformasjon

Ved å se tidligere interaksjoner kan du tilpasse kommunikasjonen din og tilby en mer relevant og personlig tilpasset tjeneste underveis.

Synkroniser informasjon til Telavox

Når du svarer på anrop i Telavox, hentes relevant kundeinformasjon automatisk fra Freshdesk. Du ser øyeblikkelig innringer, firmanavn, e-post og ansvarlig kundeansvarlig – alt for å kunne yte best mulig service fra første sekund.

Rask tilgang til kundekortet

Alle samtaler du håndterer i Telavox, kobles automatisk til riktig kontakt i Freshdesk. Dette gir deg umiddelbar tilgang til kundens komplette historikk, muligheten til å ta notater og en klar oversikt over pågående saker og muligheter. Dette effektiviserer både oppfølgingen og den løpende kundebehandlingen.

Krav til Telavox-appen i Freshdesk

  • Telavox CRM-integreringstillegg.
  • Salesforce Enterprise Edition med Lightning-apper.
  • Lese- og skriveautorisasjon til: Konto, sak, kontakt, kundeemne, oppgaveobjekt.

Installer fra Marketplace

  1. Du finner Telavox-appen på Freshworks Marketplace.
  2. Trykk på «Installer» og følg instruksjonene.

For å installere appen trenger du Freshdesk API-nøkkelen og Freshdesk-domenet ditt(mycompany.freshdesk.com).

Logg inn på Freshdesk

  1. Trykk på Telavox-logoen i navigasjonsmenyen.
  2. Logg inn med Telavox-legitimasjonen din.

Krav til kontaktoppslag i Telavox

  • Telavox Contact Lookup-utvidelse.
  • For å komme i gang med kontaktoppslag må du sørge for at kontoen du bruker, har API-tilgang.

Installere kontaktoppslag

  1. Installer Freshdesk Contact Lookup i Telavox’ administratorportal (App Directory).
  2. Fyll inn innloggingsopplysningene dine i Freshdesk.
  3. Trykk på «start integrering».

Legge til kontaktoppslag for brukere

  1. I Telavox-administratorportalen navigerer du til Users -> Call Widgets.
  2. Velg de brukerne som skal ha kontaktoppslag.
  3. Klikk på «Legg til» i delen til høyre.
  4. Velg Salesforce Lookup Widget.

Annen informasjon

For at kontaktoppslag skal fungere korrekt, må alle telefonnumre i CRM-systemet være lagret i E164-format. Numre i dette formatet starter med «+» etterfulgt av landskoden. Numrene må ikke inneholde spesialtegn som mellomrom, parenteser eller bindestreker. Her er et eksempel på et gyldig nummer: +46123123123

Fordeler med å integrere Freshdesk med Telavox

Optimaliser kundekommunikasjonen ved å integrere Telavox med Freshdesk.
Spar tid, forbedre kundeopplevelsen og effektiviser arbeidsflyten for teamet ditt.

Mer effektiv kundeservice

Administrer alle telefonsamtaler direkte i Freshdesk. Spar tid ved å ha all informasjon på ett sted, og øk effektiviteten i hver eneste kundekontakt.

Personlig tilpassede kundeopplevelser

Få umiddelbar tilgang til viktig kundeinformasjon under samtalen. Lever en mer informert, sømløs og personlig tilpasset kundeopplevelse uten å måtte bytte mellom ulike verktøy.

Redusert administrasjon

Automatiser mye av det manuelle arbeidet med å registrere og oppdatere kundedata. Fokuser på det som virkelig betyr noe – kundene dine.

Ofte stilte spørsmål og svar

  • Ring og ta imot samtaler direkte i Freshdesk
  • Se kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop
  • Administrer anropshistorikk og kundedata på ett sted
  • Overfør og parker samtaler direkte i Freshdesk
  • En Telavox-lisens
  • En Freshdesk-lisens med administratorrettigheter
  • Telavox CRM-integreringstillegg
  • Telavox henter automatisk kundeinformasjon fra Freshdesk når en samtale kommer inn
  • Du kan se alle relevante kundedata direkte i samtalen


Flytt telefonien din til oss i dag

Behold tallene dine, så hjelper vi deg med flyttingen og kommer i gang med en gang.