Hjem Integrasjoner CRM Microsoft Dynamics 365
Lenker
Besvar og ring samtaler direkte i Dynamics. Med Telavox-appen i Dynamics får du full kontroll over hvordan du kobler til og parkerer anrop, samtidig som du kan holde fokus på kundene dine.
Se kundens historikk over innkommende eller pågående samtaler. De siste samtalene og sakene presenteres og kobles sammen, slik at du raskt kan klikke deg videre til den aktuelle saken eller kontakten i Dynamics.
Ved å se tidligere interaksjoner kan du tilpasse kommunikasjonen din og tilby en mer relevant og personlig tilpasset tjeneste underveis.
Når du svarer på anrop i Telavox, hentes relevant kundeinformasjon automatisk fra Dynamics. Du kan umiddelbart se hvem som ringer, firmanavn, e-post og ansvarlig kundeansvarlig – alt for å kunne yte best mulig service fra første sekund.
Alle samtaler du håndterer i Telavox, blir automatisk koblet til riktig kontakt i Dynamics. Dette gir deg umiddelbar tilgang til kundens komplette historikk, mulighet til å ta samtalenotater og oversikt over pågående saker og muligheter. Dette effektiviserer både oppfølgingen og det løpende kundebehandlingsarbeidet.
Optimaliser kundekommunikasjonen ved å integrere Telavox med Dynamics.
Spar tid, forbedre kundeopplevelsen og effektiviser arbeidsflyten for teamet ditt.
Administrer alle telefonsamtaler direkte i Dynamics. Spar tid ved å ha all informasjon på ett sted, og øk effektiviteten i hver kundekontakt.
Behold tallene dine, så hjelper vi deg med flyttingen og kommer i gang med en gang.