Microsoft Dynamics 365

CRM
Samle alle viktige funksjoner på ett sted uten å måtte bytte mellom ulike verktøy. Kombiner telefoni og CRM i samme plattform.

Lenker

Administrere samtaler i Dynamics

Besvar og ring samtaler direkte i Dynamics. Med Telavox-appen i Dynamics får du full kontroll over hvordan du kobler til og parkerer anrop, samtidig som du kan holde fokus på kundene dine.

Loggfør samtaler og saker i sanntid

Effektiviser arbeidet ditt ved å enkelt logge samtaler og opprette tickets på farten.

Full oversikt over tidligere utlysninger og saker

Se kundens historikk over innkommende eller pågående samtaler. De siste samtalene og sakene presenteres og kobles sammen, slik at du raskt kan klikke deg videre til den aktuelle saken eller kontakten i Dynamics.

Rask tilgang til viktig kundeinformasjon

Ved å se tidligere interaksjoner kan du tilpasse kommunikasjonen din og tilby en mer relevant og personlig tilpasset tjeneste underveis.

Synkroniser informasjon til Telavox

Når du svarer på anrop i Telavox, hentes relevant kundeinformasjon automatisk fra Dynamics. Du kan umiddelbart se hvem som ringer, firmanavn, e-post og ansvarlig kundeansvarlig – alt for å kunne yte best mulig service fra første sekund.

Rask tilgang til kundekortet

Alle samtaler du håndterer i Telavox, blir automatisk koblet til riktig kontakt i Dynamics. Dette gir deg umiddelbar tilgang til kundens komplette historikk, mulighet til å ta samtalenotater og oversikt over pågående saker og muligheter. Dette effektiviserer både oppfølgingen og det løpende kundebehandlingsarbeidet.

Krav til Telavox-appen i Dynamics

  • Telavox-lisens med CRM-integreringstillegg
  • MS Dynamics-lisens (Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Customer Service, Dynamics 365 Field Service)
  • Dynamics 365 Channel Integration Framework (CIF) applikasjon installert

Installer Dynamics 365 CIF

  1. Last ned og installer Dynamics 365 Channel Integration Framwork (CIF).
  2. Konfigurer en kanalleverandør for CTI. Fyll ut nedenfor.

    Navn: Telavox CTI
    Etikett: Telavox CTI
    Kanal-URL: https://msdynamics-cti.telavox.com/?base= (eksempel; https://msdynamics-cti.telavox.com/?base=https://company.crm.dynamics.com/)
    Aktiver utgående kommunikasjon: Ja
    Kanalrekkefølge: 0
    API-versjon: 1.0
    Trusted Domain:
    Kundeparametere:

  3. Velg hvilke apper du vil at Telavox CTI skal vises i.
  4. Velg hvilke roller som skal ha tilgang til Telavox CTI.

Krav til kontaktoppslag i Telavox

  • Telavox Contact Lookup-utvidelse.

Installere kontaktoppslag

  1. Installer Dynamics Contact Lookup i Telavox administratorportal (App Directory).
  2. Fyll inn innloggingsopplysningene dine for Dynamics.
  3. Trykk på «start integrering».

Legge til kontaktoppslag for brukere

  1. I Telavox-administratorportalen navigerer du til Users -> Call Widgets.
  2. Velg de brukerne som skal ha kontaktoppslag.
  3. Klikk på «Legg til» i delen til høyre.
  4. Velg Salesforce Lookup Widget.

Annen informasjon

For at kontaktoppslag skal fungere korrekt, må alle telefonnumre i CRM-systemet være lagret i E164-format. Numre i dette formatet starter med «+» etterfulgt av landskoden. Numrene må ikke inneholde spesialtegn som mellomrom, parenteser eller bindestreker. Her er et eksempel på et gyldig nummer: +46123123123

Fordeler med å integrere Dynamics med Telavox

Optimaliser kundekommunikasjonen ved å integrere Telavox med Dynamics.
Spar tid, forbedre kundeopplevelsen og effektiviser arbeidsflyten for teamet ditt.

Mer effektiv kundeservice

Administrer alle telefonsamtaler direkte i Dynamics. Spar tid ved å ha all informasjon på ett sted, og øk effektiviteten i hver kundekontakt.

Personlig tilpassede kundeopplevelser

Få umiddelbar tilgang til viktig kundeinformasjon under samtalen. Lever en mer informert, sømløs og personlig tilpasset kundeopplevelse uten å måtte bytte mellom ulike verktøy.

Redusert administrasjon

Automatiser mye av det manuelle arbeidet med å registrere og oppdatere kundedata. Fokuser på det som virkelig betyr noe – kundene dine.

Ofte stilte spørsmål og svar

  • Ring og ta imot samtaler direkte i Dynamics
  • Se kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop
  • Administrer anropshistorikk og kundedata på ett sted
  • Overfør og parker samtaler direkte i Dynamics
  • En Telavox-lisens
  • Telavox valgfri tjeneste CRM-integrasjon
  • En MS Dynamics-lisens (Dynamics 365 Ssales, Dynamics 365 Customer Service, Dynamics 365 Field Service)
  • Dynamics 365 Channel Integration Framework (CIF) applikasjon installert
  • Telavox henter automatisk kundeinformasjon fra Dynamics når en samtale kommer inn
  • Du kan se alle relevante kundedata direkte i samtalen


Flytt telefonien din til oss i dag

Behold tallene dine, så hjelper vi deg med flyttingen og kommer i gang med en gang.