Salesforce

CRM
Samle alle viktige funksjoner på ett sted uten å måtte bytte mellom ulike verktøy. Kombiner telefoni og CRM i samme plattform.

Lenker

Administrer samtaler i Salesforce

Besvar og ring samtaler direkte i Salesforce. Med Telavox-appen i Salesforce får du full kontroll over hvordan du kobler til og parkerer anrop, samtidig som du kan holde fokus på kundene dine.

Loggfør samtaler og saker i sanntid

Effektiviser arbeidet ditt ved å enkelt logge samtaler og opprette tickets på farten.

Full oversikt over tidligere utlysninger og saker

Se kundens historikk over innkommende eller pågående samtaler. Nylige samtaler og saker presenteres og kobles sammen, slik at du raskt kan klikke deg videre til den relevante saken eller kontakten i Salesforce.

Rask tilgang til viktig kundeinformasjon

Ved å se tidligere interaksjoner kan du tilpasse kommunikasjonen din og tilby en mer relevant og personlig tilpasset tjeneste underveis.

Synkroniser informasjon til Telavox

Når du svarer på anrop i Telavox, hentes relevant kundeinformasjon automatisk fra Salesforce. Du kan umiddelbart se hvem som ringer, firmanavn, e-post og kundeansvarlig – alt for å kunne yte best mulig service fra første sekund.

Rask tilgang til kundekortet

Alle samtaler du håndterer i Telavox, blir automatisk koblet til riktig kontakt i Salesforce. Dette gir deg umiddelbar tilgang til kundens komplette historikk, mulighet til å ta samtalenotater og oversikt over pågående saker og muligheter. Dette effektiviserer både oppfølgingen og den løpende kundebehandlingen.

Krav til Telavox-appen i Salesforce

  • Telavox CRM-integreringstillegg.
  • Salesforce Enterprise Edition med Lightning-apper.
  • Lese- og skriveautorisasjon til: Konto, sak, kontakt, kundeemne, oppgaveobjekt.

Installer fra AppExchange

  1. Finn Telavox-appen i Salesforce AppExchange.
  2. Trykk på «Get It Now» og følg instruksjonene.
  3. Logg på med Salesforce-legitimasjonen din når du blir bedt om det.

Konfigurere brukere

  1. Gå til Innstillinger -> Call Centre -> Call Centre.
  2. Velg Telavox CTI og klikk på «Administrer brukere».
  3. Legg til de ønskede brukerne, og klikk på «Legg til i kundesenteret».

Legg til CTI i Salesforce-appen

  1. Gå til Innstillinger -> App Manager.
  2. Velg og rediger en Lightning-app.
  3. Under Utilities (kun på skrivebordet) klikker du på «Add Tool» -> «Open CTI Softphone».
  4. Gi den et navn (f.eks. «Telavox»), og lagre.

Krav til kontaktoppslag i Telavox

  • Telavox Contact Lookup-utvidelse.
  • For å komme i gang med kontaktoppslag må du sørge for at kontoen du bruker, har API-tilgang.

Installere kontaktoppslag

  1. Installer Salesforce Contact Lookup i Telavox’ administratorportal (App Directory).
  2. Fyll inn innloggingsopplysningene dine i Salesforce.
  3. Trykk på «start integrering».

Legge til kontaktoppslag for brukere

  1. I Telavox-administratorportalen navigerer du til Users -> Call Widgets.
  2. Velg de brukerne som skal ha kontaktoppslag.
  3. Klikk på «Legg til» i delen til høyre.
  4. Velg Salesforce Lookup Widget.

Annen informasjon

For at kontaktoppslag skal fungere korrekt, må alle telefonnumre i CRM-systemet være lagret i E164-format. Numre i dette formatet starter med «+» etterfulgt av landskoden. Numrene må ikke inneholde spesialtegn som mellomrom, parenteser eller bindestreker. Her er et eksempel på et gyldig nummer: +46123123123

Fordeler med å integrere Salesforce med Telavox

Optimaliser kundekommunikasjonen ved å integrere Telavox med Salesforce.
Spar tid, forbedre kundeopplevelsen og effektiviser arbeidsflyten for teamet ditt.

Mer effektiv kundeservice

Administrer alle telefonsamtalene dine direkte i Salesforce. Spar tid ved å ha all informasjon på ett sted, og øk effektiviteten i hver enkelt kundekontakt.

Personlig tilpassede kundeopplevelser

Få umiddelbar tilgang til viktig kundeinformasjon under samtalen. Lever en mer informert, sømløs og personlig tilpasset kundeopplevelse uten å måtte bytte mellom ulike verktøy.

Redusert administrasjon

Automatiser mye av det manuelle arbeidet med å registrere og oppdatere kundedata. Fokuser på det som virkelig betyr noe – kundene dine.

Ofte stilte spørsmål og svar

  • Ring og ta imot samtaler direkte i Salesforce
  • Se kundeinformasjon automatisk ved innkommende anrop
  • Administrer anropshistorikk og kundedata på ett sted
  • Overfør og parker samtaler direkte i Salesforce
  • En Telavox-lisens
  • En Salesforce-lisens som støtter OpenCTI
  • Telavox CRM-integreringstillegg
  • Telavox henter automatisk kundeinformasjon fra Salesforce når en samtale kommer inn
  • Du kan se alle relevante kundedata direkte i samtalen
Ja, Telavox tilbyr integrasjoner med flere andre CRM-systemer, for eksempel Hubspot og Microsoft Dynamics.


Flytt telefonien din til oss i dag

Behold tallene dine, så hjelper vi deg med flyttingen og kommer i gang med en gang.