Blogg

Her finner du blogginnleggene våre om alt fra de nyeste trendene innen bedriftskommunikasjon til praktiske tips for å optimalisere Telavox-løsningen din. Bli inspirert og hold deg oppdatert!

Her går vi gjennom de viktigste delene av administrasjonsportalen, som telefonnumre, fakturaer, live chat og mer.
Velkommen til årets andre webinar på Spring School. Denne gangen viser vi Telavox' smarte sentralbordtjenester.
Velkommen til årets første webinar i Spring School. Her snakker vi om brukeradministrasjon.
Førsteinntrykket er superviktig - ikke minst når kundene dine kontakter deg. Hvis du ikke svarer, trenger du en profesjonell velkomstmelding. Slik gjør du det!
Smartere samtalehåndtering fører til kortere telefonkøer. Kundene dine blir ikke frustrerte, og medarbeiderne blir mer effektive - vinn-vinn!
Med en PBX i skyen får bedriften én løsning for all kommunikasjon: fra chat og telefoni til konferansesamtaler og video.
Hva er et bedriftssentralbord? Kort sagt: bedriftens private kommunikasjonsnettverk. Finn ut mer om hvordan en bedriftssentral kan gi bedriften din et løft.
Interactive Voice Response (IVR) gjør det mulig for innringeren å komme til rett person via knappvalg og et forhåndsprogrammert system. Vi lister opp alle fordelene!
Har noen sluttet, gått ut i foreldrepermisjon eller blitt sykmeldt? Her er våre beste tips for å få kollegaens mobilabonnement kansellert uten problemer.
Kjenner du til eSIM og hvordan du kan dra nytte av det? Vi lærer deg alt du trenger å vite.
I Telavox' administrasjonsportal er det superenkelt å legge til, kansellere, rebinde og oppgradere telefonlisenser. Les mer om dette her!
Telavox Widget gjør det enklere å være tilgjengelig. Du går aldri glipp av en avtale, og gjør det enklere for kundene med flere kommunikasjonskanaler.