Hjem Juridisk informasjon Tilgang til Telavox’ administratorportal
Tilgang til Telavox' administratorportal
Kontroll av personopplysninger, Telavox
Telavox er en utfyllende kommunikasjonstjeneste som er utviklet for at kunden skal være mest mulig selvforsynt. Kunden er behandlingsansvarlig, og Telavox vil oppfylle sine forpliktelser som databehandler i henhold til en signert databehandleravtale (DPA). Dette dokumentet beskriver den tilgjengelige funksjonaliteten som Telavox tilbyr sluttbrukeren og administratoren som behandlingsansvarlig.
Hvem har tilgang til hva?
Følgende matrise beskriver forskjellen mellom en individuell bruker og en administrator, og hvilke personopplysninger de har tilgang til.
SLUTANVÄNDARES ÅTKOMST TILL ENSKILDA PERSONUPPGIFTER | ADMINS ÅTKOMST TILL ANVÄNDARENS PERSONUPPGIFTER | |
---|---|---|
Ta bort/ändra/blockera licens | X | |
Återställ lösenord | X | |
Få åtkomst till PIN/PUK-koder | X | X |
Få tillgång till röstmeddelanden | X | |
Ändra information på kontaktkort | X | X |
Se mobildataförbrukning | X | X |
Lägg till/ta bort platsrapportering | X | X |
Få åtkomst till inspelade samtal | X* | X* |
Läs chattmeddelanden | X | |
Lägg till/ta bort kömedlemmar | X | |
Se köstatistik | X | X* |
Visa samtalslistor | X | X* |
* Kun mulig hvis spesifikke tilleggsfunksjoner er kjøpt.
Hvem kan være administrator?
En behandlingsansvarlig kan ha flere administratorer, og en administrator kan legge til eller fjerne andre administratorer direkte. Det er også mulig for en behandlingsansvarlig å ikke ha en administrator i det hele tatt.
Noen spørsmål?
Hvis du har ytterligere spørsmål, kan du kontakte din Customer Success Manager.